Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Help nood geval.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wie kan in nederland, het liefts in regio flevo land me helpen om virtualdj goed op me komputer te zetten in combinatie met berninger BDC 3000.
Ik heb in me asio drivers zitten klooien en heb instellingen veranderd en de boel werkt niet meer. 25 novermber vlieg ik naar Bankok en moet daar draaien en ik krijg de boel niet meer draaiend.

Heb alle softwear enz officeel gekocht. Zoek met spoed hulp.

Met vriendelijke groet,

Ricardo
 

Posted Sun 15 Nov 09 @ 3:43 pm
erbicomHome userMember since 2006
Kun je met Systeemherstel niet terug naar een datum waarop het nog wel werkte? Of anders de hele boel netjes de-installeren en later weer opnieuw installeren.
 

Posted Mon 16 Nov 09 @ 4:20 am
oh thanks is inderdaat de oplossing.

Was echt mega in paniek. Bedankt voor de oplossing.

Gr. Ricardo
 

Posted Thu 19 Nov 09 @ 12:28 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Advies:
Test thuiis net zo lang totdat alles goed werkt.
Eenmaal in Bangkok kun je nog altijd naar dit forum, maar dan maak je het jezelf wel een stuk moeilijker.

Succes !
 

Posted Sat 21 Nov 09 @ 4:58 am
Ja dat was echt even schrikke,

Ben inderdaat aan het test, testen, testen, Werkt werkelijk weer prima. Uit eindelijk was er eigenlijk niks aan de hand. Wat er was gebeurd is dat ik altijd met timecode vinyl draai. Naar thailand neem ik de platen mee maar weet niet of er decks zijn. Ging dus voor het eers weer eens zonder decks draaien en dan moet je dat wel uit zetten in het programma. Anders doet de BCD 3000 allemaal vreemde dingen. Dan ga je aan de verkeerde dingen zitten klooie.

Dom dom dom.

Nou alles werkt weer prima ben zeer te vreden. Woensdag lekker naar schiphol en vliegen maar. En de 27 eerste avond knalle in bankok. Heb voor de zekerheid een harde schijf mee met een copy van me complete labtop dus er kan niks fout gaan. of ze moeten daar niet met tulp stekkers, Xlr, of jacks werken. Want dan heb ik echt een probleem. Heb echt alle verloop stekkers mee genomen die er zijn te krijgen.

Heel erg bedankt voor jullie reacties. En een beetje succes is inderdaat mee genomen.

Ricardo
 

Posted Sat 21 Nov 09 @ 4:54 pm


(Old topics and forums are automatically closed)