Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ control mp3 e2 icm. Software

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb een vraagje...
Ik ben van plan de Hercules DJ control mp3 e2 aan te schaffen maar...
De software die erbij wordt geleverd is virtualDJ 3 en daar ben ik niet zo blij mee..

Kan ik hem ook gebruiken in combinatie met de virtual dj 6 trial?
Of anders de Virtual DJ 6 pro?

Hoe sluit ik trouwens mijn headphones aan op de Hercules voor het voorbeluisteren?
Plug&Go of is het moeilijker?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen.

Bvd,
PumA
 

Posted Fri 06 Nov 09 @ 10:46 am
beste,

hercules mapper pack v1.4 heb je nodig om Virtual dj 6 compatibel te maken met je Hercules DJ control Mp3 e2.
(erdere versies, worden niet ondersteund in de midi -mapping.)
Er is wel een mogenlijkheid om zelf de fader/toetsencomando's in midi ruw te programmeren, maar dan ben je moren nog bezig.

Voor een voorversterking heb je 2 stereo uitgangen nodig ofwel 4 mono uitganen, deze zijn al aanwezig en toewijsbaar in een 4.1 geluidskaart. (of indien je laptop meerkanaals uitgangen bezit?)
Of je bent in het bezit van een 2 de geluidskaart, al dan niet via usb. Zo kan je bv, je main mix en de hoofdelefoon een apparte geluidsuitgang geven. (2 apparte geluidkaarten.) of 1 geluidkaart met 2 afzonderlijke stereo uitgangen.

Ik heb net kennis gemaakt met de hercules, en ik moet zeggen ik ben onder de indruk van de gevoeligehied en nauwkeurigheid van de sturingen... toch voor deze prijs!
wel mis ik een paar KILL switches naast de 3 bands Eq knoppen, en als je wil upgraden is nogal duur. ;-(__
Maar als je wat handig bent, kan je zelf een midi -mapping programmeren, door alle knoppen en faders de juiste funcitie toe te wijzen!
(maar ik waag me hier niet aan, dan ben ik morgen nog bezig den ik?-)

Ik hoop dat ik jou wat voort heb kunnen helpen met je vragen.
wel moet ik er aan toevoegen, alles is nogal basic, maar met wat oefening, en timing kan je toch een goede mix maken!

Er is wel wat mee aan te vangen, voor deze prijs, andere midi- dj controllers betaal je gauw 3x meer, en waarom eigenlijk?

Veel plezier ermee!

Groetjes
Antropoloog
 

Posted Sat 21 Nov 09 @ 5:43 pm
ForreHome userMember since 2012
hallo,
ik heb een dj control mp3e2 gekocht en ik wil hem gebruiken met mijn notebook en daar zit geen cd-rom station in weet er iemand hoe ik de installatie kan voltooien zonder externe cd-rom speler?

groetjes
 

Posted Wed 09 May 12 @ 1:33 pm
Da's niet zo moeilijk: Kopieer op een andere PC met CD-ROM de inhoud van de CD naar een USB-stick. Je kunt daarna de installatie vanaf de stick draaien.

Kun je de volgende keer een nieuw topic aanmaken? Deze heeft een lange grijze baard......
 

Posted Wed 09 May 12 @ 1:44 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Daar je geregistreerd bent, kan je ook de laatste versie (waar je recht op hebt) gewoon opnieuw downloaden in het download-center.
 

Posted Thu 10 May 12 @ 4:36 am


(Old topics and forums are automatically closed)