Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ik heb de Windows Software, maar hoe zit het op MAC?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Onlangs ben ik overgeschakeld naar MAC. Voordien altijd op Windows XP gewerkt, en draaide ook met virtualdj.
Nu moet ik binnen een maand terug draaien maar ik merk dat de software enkel op Windows werkt.
Dus heb ik een trial gedownload, en mijn Serial geprobeerd, maar dat lukte niet, dus zit ik nu met een trial versie.
Ik wil alsook mijn console aansluiten, maar hij herkent hem niet, en ik kan enkel software updates voor de console downloaden voor windows.

Buiten nieuwe software kopen of gaan draaien op windows, heeft er iemand een oplossing hiervoor?
Als niemand iets weet, zal ik wel op een windows draaien, tot mijn spijt, en zal ik ook heel mijn iTunes bib op een Externe HD zetten.
Maar omdat dit zoveel werk is, zou ik liefst vanuit mijn MacBook Pro werken.

Alvast bedankt
 

Posted Wed 28 Oct 09 @ 9:30 am
Met de pro versie kun je zowel een windows als een Mac versie downloaden vanuit je download center. Voor de Hercules console versie is geen mac versie beschikbaar. Wil je VDJ dus op je mac gebruiken kun je upgraden naar de pro versie (met korting)
Ewout
 

Posted Sat 31 Oct 09 @ 12:47 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Mon 02 Nov 09 @ 6:33 am
Ja, ik zit dus weer met een probleem

Ik heb hier thuis dan op een laptop virtual dj geïnstalleerd, maar dit werkt niet omdat dit allemaal Windows Vista draait.
Ik zit dus met een groot probleem.
Binnekort moet ik draaien en heb een mengpaneel dat nergens op werkt.
Ik dacht al aan Paneel verkopen, en dan mac-versie kopen, maar kan je zo niet apart een macversie kopen?
Maar omdat het paneel verkopen en dan terugkopen wat onlogisch lijkt, zou ik liefst dan apart een macversie kopen.

Is dit mogelijk en heeft iemand een oplossing voor deze DJ in nood?
 

Posted Thu 05 Nov 09 @ 5:03 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
?????
Ik kan het effe niet meer volgen:
1. Mijn Virtual DJ draait op Windows Vista probleemloos, dus snap ik niet dat dat bij jou NIET lukt ??!!
2. Via de downloadlink hierboven, kun je gewoon de MAC versie ook downloaden.....
3. Dat je controller niet werkt met je MAC had je dus echt even van te voren moeten weten. Dat ligt niet aan VDJ.
 

Posted Thu 19 Nov 09 @ 3:23 pm
Wlberg,
wa je zegt klopt niet helemaal. Zie mijn eerdere post hierboven. Als je de pro versie hebt kun je zowel de Windows versie als de Mac versie downloaden. Voor de DJ console zijn 2 versies, een console met de windows versie en een console met de mac versie. As je de windows versie koopt heb je dus niet de mac software en andersom. Ook de consoles zelf zijn anders, dus je kunt de mac console ook niet op de windows dj console versie gebruiken (beide consoles kun je wel onder de pro versie gebruiken, volgens mij zelfs onder zowel mac als Windows).
Wat wel klopt is dat VDJ prima draait onder Vista. Ik gebruik ook Vista en heb eigenlijk geen problemen, ook nooit gehad.

Volgens mij is upgraden naar de pro versie de simpelste oplossing in plaats van weer een andere console e kopen, met hierbij weer een gelimiteerde versie.
Ewout
 

Posted Fri 20 Nov 09 @ 10:54 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Weer wat geleerd.....
Aangezien ik de PRO versie heb, kan ik dus beide versies downloaden.

Dank u Ewout !
 

Posted Sat 21 Nov 09 @ 4:56 am


(Old topics and forums are automatically closed)