Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: help me !!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een groot probleem ,

ik heb nu al een jaar draaitafels gekocht , ik draai met platen, maar ook met de pc , dus had ik virtual dj nodig , maar toen had ik nog een gewone normale pc , en dat vond ik niet zo handig om mee te nemen naar feestjes , dus besloot ik een laptop te kopen , maar wegens geldgebrek heb ik een mini laptop gekocht , dus ik installeerde vdj op mijn nieuwe laptop ,wanneer ik het opstarte , stond er , warning ! the skin you are trying to use has a higher resolution than you're screen , en je kan op ok klikken of annuleren , dus ik drukte op ok, en het programma start normaal op , maar de letters zijn klein en onduidelijk , wanneer ik 5 minuutjes het programma gebruik , of ongeveer 5 minuutjes , sluit het programma zich af en staat er een error , : protection error 24. pleas contact us on www.virtualdj.com/contact/

weet iemand waar ik een skin kan downloaden voor mini laptop! ? ik heb het snel nodig , dus antwoord aub heel snel!

Grtz
 

Posted Sun 27 Sep 09 @ 4:35 pm
Misschien eerst even je serial invoeren om je als legale, geregistreerde gebruiker kenbaar te maken..

Zou toch jammer zijn als de indruk wordt gewekt dat je een illegaal verkregen kopie gebruikt..
 

Posted Sun 27 Sep 09 @ 4:59 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Dit al geprobeerd ?
parlyzer wrote :
protection error 24. pleas contact us on www.virtualdj.com/contact/


Ik vrees ook dat de mini-laptop niet krachtig genoeg is.

 

Posted Mon 28 Sep 09 @ 7:43 am
ik wil hier niemand beschuldigen ofzo,

maar protection errors komen vrijwel alleen voor op illegale versies..................
en aangezien je een no licenced user bent.........succes ermee
 

Posted Mon 28 Sep 09 @ 9:24 am
kben licenced , maar als ik mijn serial hier op het forum in mijn profiel zet , gebeurt er niets , er blijft gewoon staan dat ik serial er moet in zetten ...........;
 

Posted Fri 02 Oct 09 @ 4:17 pm
Die vreemde dingen gebeuren echte pro-users nooit.....................
Gek, hè?
 

Posted Fri 02 Oct 09 @ 6:59 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Los van het feit of het nou om illegaal of legaal gaat: Die mini laptop is echt niet krachtig genoeg.
Die zijn leuk voor tekstverwerken etc.

Dat de skin niet goed is, lijkt me duidelijk, met zo'n minischerm.
Je zal na registratie een andere skin (kleinere resolutie) moeten downloaden. Dat kan slechts wanneer je geregistreerd staat.
 

Posted Sat 03 Oct 09 @ 11:22 am


(Old topics and forums are automatically closed)