Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ loopt vast bij lied inladen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ThuesHome userMember since 2009
Hallo
een vriend vn mij (die geen internet heeft) heeft een VDJ Pro account, maar hij zei me onlangs, als hij draait, dat soms zijn VDJ vastloopt als hij een liedje inlaadt op een ander deck.

Hebben jullie hier mss een oplossing voor?

Hij gebruikt VDJ 6.0

Dank bij voorbaat
 

Posted Fri 25 Sep 09 @ 3:27 am
Ten eerste vind ik die eerste zin nogal verdacht, maar goed.

Ten tweede wat gebruikt jou vriend misschien (geluidskaart?, Controllers?, welke laptop?)

Ten derde moet je je probleem een beetje uitgebreider uitleggen.

mvg
 

Posted Fri 25 Sep 09 @ 5:35 am
ThuesHome userMember since 2009
Hij draait op een vaste pc (Dell)
5.1 geluidskaart
Hercules MP3 controller ^^
 

Posted Fri 25 Sep 09 @ 11:51 am
gebeurd dit bij die "vriend" altijd bij hetzelfde nummer, of verschilt dit,
zijn er foutmeldingen bij het vastlopen,zoals protection error en dan een nummer,...........
 

Posted Sat 26 Sep 09 @ 5:33 am
ThuesHome userMember since 2009
Neen :s
Hij loopt gewoon even vast, en daarna speelt hij gwn het lied verder af
maar ja hoort het lied afspelen, maar ja ziet gewoon dat het programma even vastloopt.

Dit is niet met alle liedjes, soms gaat het wel bij eenzelfde nummer en dan weer niet =/

Grtz
 

Posted Thu 01 Oct 09 @ 3:26 am
denk te weinig geheugen, ofwel staan er nog andere programma's open die geheugen afpakken
 

Posted Thu 01 Oct 09 @ 3:18 pm
ok, dus eigenlijk blijft het beeldschwerm even vast staan, maar loopt de rest gewoon door.
kan je tijdens de vastloop periode nog wel gebruik maken van je controller, en reageert de software dan ook gewoon?
als dat het geval is, dan zit ik te denken aan videokaart/ geheugen dat gedeelt wordt met de videokaart.
probeer het eens op lage resolutie.
als de liedjes die je inlaad zorgen voor het vastlopen, dan zal het met de hoeveelheid intern geheugen te maken kunne hebben.
 

Posted Fri 02 Oct 09 @ 6:14 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik herken het probleem en "waterreus" geeft al de oplossing. Het beeld loopt even vast, maar niet het geluid. Dat duidt inderdaad op te weinig intern geheugen, te geringe grafische kaart, maar zeer waarschijnlijk op teveel programma's die "op de achtergrond" je intern geheugen te veel belasten.
 

Posted Wed 14 Oct 09 @ 1:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)