Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: gewone cd-spelers timecode afspelen ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey ik heb nu een img stage line cd330 thuis staan , dit is een gewone cd speler zonder mp3 . nu wou ik hier timecode op draaien maar dit lukt . moet de spelers mp3 bestanden kunnen lezen omdat het timecodebestand mp3formaat is . of kan je dat aanpassen?

groeten
 

Posted Tue 22 Sep 09 @ 8:08 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Tue 22 Sep 09 @ 10:09 am
ja dat heb ik gedaan en uitgeprobeert zelfs , heb alles op men maya aangesloten , maar krijg geen timecode , als ik de cd op play zet hoor ik constant die piep van het bestand zelf . Bij het instellen van de timecode bij vdj geeft die ook geen kwaliteit aan . daarmee vraag ik het .
het bestand zelf is wel een mp3 bestand of heeft dat hier niks mee te maken dan.
groeten
 

Posted Tue 22 Sep 09 @ 10:51 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Je moet de mp3 niet gewoon copieren op een CD, want dan is dat een data-CD. Je moet de mp3 op de CD plaatsen als audio, dan krijg je een audio-CD.
Net zoals je andere mp3's op een audio-CD kopieert om af te spelen in een gewone CD-speler die geen mp3 ondersteunt.

mvg,
Peter
 

Posted Tue 22 Sep 09 @ 10:55 am
ja dat doe ik toch , niet ?
hiier op de site heb ik doel opslaan genomen zodat de file op men harde schijf staat .
dan met nero audio cd maken genomen , en dit bestand van de harde schijf naar nero gezet , en gebrand
klopt toch niet ?
 

Posted Tue 22 Sep 09 @ 12:06 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Zoals je het nu beschrijft, klopt het inderdaad. Maar je sprak steeds van een mp3, dus ik dacht dat de file in mp3-formaat op de CD stond, vandaar mijn reactie.
Wat er dan verkeerd is, weet ik niet zo direct, want zeer weinig ervaring met TCCD/TCV.
Peter
 

Posted Wed 23 Sep 09 @ 3:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)