Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Video effect clipbank v1.2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi heb juist video effects gedownload van hier , alles werkt enkel de clipbank , wat voor iets is dat eigenlijk .
ik heb rechts allemaal kadertjes empty , nu dacht ik ik ga daar wat effecten van dat sonic of zo iets inzetten maar dan krijg ik altijd error.
Zitten daar normaal standaard al geen effecten bij ?

groeten
 

Posted Sat 05 Sep 09 @ 7:41 am
handleiding?
De clipbank is een sampler voor video clips. Je kunt dus in ieder "slot" een filmpje laden. Visuals laden, zoals sonique werkt dus niet.
Ewout
 

Posted Sat 05 Sep 09 @ 11:21 am
ik vond niks in handleiding van vdj . welke visualitaties kan ik er dan in zetten ? waar kan ik die afhalen downloaden ?
groeten
 

Posted Sat 05 Sep 09 @ 11:48 am
Ik gebruik de clip bank niet, maar volgens mij kun je er gewoon ieder formaat filmpje (mpg, avi) mee afspelen. Deze filpjes kun je zelf maken, knippen uit ene groter bestand of downloaden. In het laatste geval, moet je wel goed op de rechten letten. Daarnaast dien je als je video materiaal vertoond tijdens het draaien Sena rechten te betalen.
Ewout
 

Posted Sun 06 Sep 09 @ 5:37 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Daarnaast dien je als je video materiaal vertoond tijdens het draaien Sena rechten te betalen.

Sena is voor muziek... als je video wilt vertonen moet je lidworden van stichting Videma.

Handiger is om te checken of de eigenaar van zaal/discotheek hier al lid van is.. Want je moet ook als je TV (voetbal/ Darten e.d.) vertoont lid zijn van deze stichting..

Meer info hierover op het internet..

Gr
Rene
 

Posted Sun 25 Oct 09 @ 8:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)