Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: help met aansluiten maya44 usb(zeer stil geluid)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Sorry dat ik hier weer ben , ik ben niet zo een software man . Maar heb toch een maya44 usb gekocht ,en ik weet niet of ik hem goed geinstalleerd en goed gebruik. Ik heb een zeer stil geluid uit men boxen , ik heb hier thuis wel geen extern mengpanneel enkel de mk2 .
Nu heb ik de laatste driver via internet (hun site esi.com) geinstalleerd alles ziet er goed uit .
bij vdj sound setup kies ik dan voor asio en dan de maya44 usb
ik heb de outputs 1-2 van men hercules mk2 naar de in van de maya gedaan 1-2
en de out 1-2 van de maya44 naar men aux van men oude pioneer versterker

Nu ondervind ik dat ik men volume knop van de versterker op bijna 7 moeten zetten om goed geluid te hebben terwijl ik eerst met men mk2 rechtstreeks op men versterker ging moest ik de knop maar op 2 draaien.

klopt hier iets niet aan men instellingen of bekabeling? Hoe zit het met de bekabeing als ik een extern mengpanneel wil gebruiken ? Maar zou graag de mk2 blijven gebruiken op men pc met de maya dan

Groeten


 

Posted Fri 04 Sep 09 @ 8:36 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Waarom verbind je de uitgang van de MK2 met de ingang van de maya ?
Dat is volgens mij niet nodig. De maya is geselecteerd als geluidskaart, dus de geluidskaart van de MK2 is uitgeschakeld. De MK2 wordt nu enkel als controller gebruikt.

Heb je geen setup-progje van de maya waar je de uitgangsniveau's kan instellen? Ikzelf heb nog gewerkt met de ESI U46DJ-kaart en dat werkte zonder problemen.
 

Posted Fri 04 Sep 09 @ 10:16 am
jep dat is nu gelukt in het begin wat gekraak maar na paar seconden ondervind ik niks meer van het gekraak . Nu bij soundcard optie's bij vdj , neem jij daar maya44 usb of ga je naar asio en dan de maya44 ?

Nu heb ik nog een probleem heel fier dat ik was dat ik netjes geluid had wou ik men hoofdtelefoon in men mk2 steken maarja helaas geen geluid waarscijnlijk omdat men soundcard van de mk2 uitstaat , maar hoe moet je dan goed voorbeluisteren als ik nog geen extern mengpaneel heb ? op de maya kan ik men hoofdtelefoon aansluiten , maar dan hoor ik de 2 desks te gelijk en kan je het geluid niet regelen :(

groeten
 

Posted Sat 05 Sep 09 @ 5:59 am


(Old topics and forums are automatically closed)