Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Funkar min DJ Control mp3 till Virtual DJ PRO?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

frippejPRO InfinityMember since 2009
Hej! Nu är det så att jag har införskaffat mig en DJ Control mp3 (Hercules) och till det fick man med sig ett kasst program med namn VDJ Edition typ, alltså ett gratisprogram till det, och i det kunde man ens inte lyssna på andra låten i hörlurarna.. Typiskt, så man måste uppgradera till Virtual DJ pro, då måste det väl gå att koppla in DJ control mp3 till virtual dj pro då? För nu när jag laddat ner Virtual DJ pro så får jag inte mixern att funkar, beror det på att programmet är nedladdat? För jag har fått ett nerladdat Virtual DJ pro att funkat med min mixer på min stationära dator :/

Kan någon bara hjälpa mig? Har lixom inte lust att betala 2000 kr för ett program som inte kommer funka till min mixer.
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 9:37 am
PuttePRO InfinityMember since 2004
Hej du kan uppgradera VDJ edition till Full Versionen för nästa inga pengar alls , 36 euro ca 400 spänn http://www.virtualdj.com/buy/index.html
och då får du en produkt som garanterat funkar till din mixer . men jag tror att din control inte har något inbyggt ljudkort och att du bör investrera i ett bättre än det som sitter i din dator tex MAYA 44 eller dyligt
med då får du ett system som funkar och låter bra ...
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 1:23 pm
frippejPRO InfinityMember since 2009
Hej du kan uppgradera VDJ edition till Full Versionen för nästa inga pengar alls , 36 euro ca 400 spänn http://www.virtualdj.com/buy/index.html
och då får du en produkt som garanterat funkar till din mixer . men jag tror att din control inte har något inbyggt ljudkort och att du bör investrera i ett bättre än det som sitter i din dator tex MAYA 44 eller dyligt
med då får du ett system som funkar och låter bra ...



Okej, tack Putte för att du svarade. Alltså jag ska förklara mer utförligt. Det är så att jag har 2 ljudkort, ett externt och ett internt. Alltså, allt har redan funkat helt perfekt. Så det är ingen sakfråga om prestanda, det är om det kommer att funka, vilket det nu lär göra antar jag :)

Men då får jag satsa på fullversionen, så man kan flowa lite på kompisarnas hemmafester :) Tack för svaret anyways!
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 3:13 pm
frippejPRO InfinityMember since 2009
Vänta nu, när jag kollade närmre så stod det ju att "Since you already own DJConsole MK2, you are entitled to a $50 (36.96 €) discount
So you can upgrade to VirtualDJ Pro for only $249 (184.06 €)"

Slutsumman blir väl då 184.06 €?

Det är väl mer än 1000 kronor?
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 3:15 pm
PuttePRO InfinityMember since 2004
såg just att det stod "Upgrade to VirtualDJ PRO, prices starting at $49" men bra grejjer kostar - Kvalitet kostar.. :-)
 

Posted Wed 02 Sep 09 @ 6:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)