Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: invalid skin file (error line %i in the xml)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal

Ik heb een probleem met mijn virtual DJ.
Ik werk met een dj control mp3 en versie 3.4 van vdj.
Onlangs wou ik het programma openen en krijg ik deze melding: invalid skin file (error line %i in the xml) en verder komt er niets op het scherm en gaat vdj niet open. Het heeft altijd goed gewerkt en nu niet meer!
Ik heb al gedéinstalleerd, opnieuw ge-installeerd, alles geprobeert en het ergste van al is dat ik op de "support" van vdj alleen maar afblaffende reacties kreeg en uiteindelijk geen antwoord.
Ik ben geen technicus die alles kent van die computerbrol. Ik heb dit gekocht om me te amuseren als simpele amateur.
Dus mijn vraag is of iemand mij op dit forum wel zou kunnen helpen.
Ze vragen er geld voor dus mogen ze zien dat het werkt ook.
Alvast dank

kevin
 

Posted Mon 31 Aug 09 @ 12:38 pm
Je kan dit oplossen door de skin die je gebruike te verwijderen. Je gaat naar deze computer > lokaal station > Program Files > VirtualDJ
Daar vind je een map met Skins, daar moet je dan skins verwijderen, behalve de skin met de naam Virtualdj.

als je dat gedaan hebt, virtualdj terug opstarten en kijken of het werkt.

mvg

ps: die afblaffende reacties mag je mij dan doorsturen via personal message (op mijn afbeelding klikken, op mijn profiel op het icoontje met de pen duwen)
 

Posted Mon 31 Aug 09 @ 4:37 pm
in de map skins staan enkel de skins (zip files) default.zip en DJC_edition.zip met beiden als inhoud 1024x768.bmp en 1024x768.xml.
Meer staat daar niet in, ook geen met de naam virtualdj.

vriendelijke groeten
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 3:22 am
ja verwijder DJC_edition.zip laat default.zip dan staan.
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 6:46 am
Nog steeds dezelfde error spijtig genoeg :(
 

Posted Tue 01 Sep 09 @ 6:58 am
Is er nog iets dat ik kan proberen??
 

Posted Wed 02 Sep 09 @ 3:24 am
stuur even een bericht naar de e-service. Deze weten miss meer raadt. Dit doe je door naar SUPPORT/HELP > Ask a question te gaan.

 

Posted Wed 02 Sep 09 @ 1:28 pm
Ik heb dat probleem dus net ook gehat,
Je moet dan volgens de Hercules support ( MIJN MENGPANEEL MERK ) alles verwijderen, volgens hun is er een versie al geinstalleerd, of dubbel. De-installeren, opnieuw opstarten en dan downloaden maar.

Mvg,
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 12:53 pm
of heb je eerst wel de driver geinstalleerd en dan het programma ? en als je een computer deelt probeer dan is: rechtse muisklik. en dan naar: als administrator gaan. ik hat ook dit probleem :)
groeten,
robin van keyenberg
 

Posted Wed 14 Jul 10 @ 12:14 pm
dit heeft niets te maken met drivers,
tijdens het opstarten verwacht vdj te kunnen beginnen met een bepaalde skin, degene die het laatst is geselecteerd.
als om wat voor een rede dan ook, upgrade, herinstallatie in een ander pad of iets dergelijkt het verwachtte skin niet meer bestaat, hernoemd is , bij een andere vdj versie hoort ,of op een andere locatie staat, dan krijg je deze melding als gevolg.
alles verwijderen, dus niet alleen uninstall en dan install, maar ook handmatig alle achtergebleven mappen verwijderen zorgt ervoor dat vdj weer op zijn standaard skin gaat werken waarmee het probleem weg gaat. ( of hoort te gaan)
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 4:30 pm


(Old topics and forums are automatically closed)