Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoe zie ik wat ik in het verleden heb gespeeld

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

gelijk de titel zegt. ik heb een aardige collectie opgebouwd over de jaren waar ik mij geregeld in laat gaan met behulp van vdj.
ik heb onlangs opgemerkt dat mijn icoontjes verdwenen zijn na een upgrade van vdj. nu gebruik ik de pro 6.0 versie. ik heb er een screentje van gemaakt: http://www.ce-be.be/temps/vdj.jpg . het nummer dat ik heb aangeduid heb ik in een set verleden week gedraaid. is er een manier om te zien welke nummers ik al ooit gespeeld heb of is dit niet mogelijk?
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 5:27 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Er is een veld dat je in je file-browser kunt plaatsen, nl. PLAY COUNT. Dit geeft het aantal keer dat de file al is afgespeeld. Ik weet niet of dit ook in de limited version zit.
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 8:53 am
je hebt normaal in je browserlist op een bepaald moment 'history' staan, zoals de naam zegt is dit de geschiedenis van alles wat je gedraaid hebt. een beetje zoeken en logisch nadenken kan trouwens nooit kwaad hé ;)
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 9:44 am
history is niet echt wat ik zoek. dan kan ik evengoed door mn playlists bladeren uit het verleden. play count eerder lijkt mij wel iets. zal een op zoek gaan. dank alvast.
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 10:52 am
hoi ,

in my documents/virtual dj/playlist zie jee een m3u en een txt bestand.

hier wordt bijgehouden wat je gedraaid hebt in een mix, met start en stop tijden en data
 

Posted Sat 29 Aug 09 @ 6:36 am


(Old topics and forums are automatically closed)