Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Trust 5.1 USB Soundcard

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ThuesHome userMember since 2009
Aangezien dat Ewout mijn topic had gesloten, heb ik deze maar nieuw gemaakt :)
Ik heb me ontdaan van die USB 7.1 adapter soundcard
En heb me een Trust 5.1 USB Sound Card gekocht
deze heeft net als de Creative 5.1, 5 aansluitingen, vanwaar ik heb gezien, microfoon, audio en die rear aansluiting en dan nog 2 andere.
Hoe is het dan het beste dat ik het installeer? Gewoon mijn Boxen op die audio uitgang, en mijn hoofdtelefoon op de Rear-uitgang en dan zo instellen in de software van 5.1 audio en in VDJ Hercules Console MP3 aanvinken van 4.1 hoofdtelefoon uitgang?



ps:
!!! IK HEB GEEN PRO VERSIE, IS DIT DAN MOGELIJK? !!!

Mvg Wouter
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 4:38 am
Ik heb je topic niet gesloten, want dat kan ik niet -> Ik ben geen moderator.

Wat je beschrijft klopt zo te zien wel. Vaak is het ook even proberen, zeker met een 7.1 kaart: welke uitgang je moet geruiken is mede afhankelijk van de driver van de geluidskaart. Even proberen dus.
Mocht je er niet itkomen post dan nog even.
Ewout
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 11:49 am
ThuesHome userMember since 2009
Nee maar die 7.1 was maar virtueel, in andere woorden, hij had geen 7 uitgangen.
Die ik nu besteld heb heeft er 5 en is evengoedde kwaliteit als de Creative SoundBlaster Live 5.1.

Werkt die dan op een volledige versie van VDJ Console? Want ik heb niet de pro versie en ben ook niet van plan er zoveel geld aan te geve =/
En ja , ik zit er niet mee in als ik da preview deck knopke moet inhoude als ik voorluister...

Gaat dit lukken als ik mij speakers op de groene line-in aansluit en mij headset op de rear-uitgang?

MvG Wouter
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 1:00 pm
Minimal een 4.1, dus een 5.1 is ok, dus dat gaat wel werken.
Ewout
 

Posted Sun 23 Aug 09 @ 12:40 pm
Ik heb dat topic gesloten. Ik heb misschien iets te snel besloten om het te sluiten. Maar ik ben ook van mening dat deze vraag al vele keren is gesteld en dat je het antwoord dus al had kunnen vinden. Normaal gezien schrijf ik er ook een reden bij.
Ik heb atm vakantie en dan zit ik ook niet lang op het forum. En ik ben ook blij dat er mensen vragen beantwoorden met dit mooie weer :)


@ Ewout: ik dacht dat jij ook kon toveren ;)

mvg

Fred
 

Posted Sun 23 Aug 09 @ 5:45 pm
Fred, dat kon ik totdat jij moderator werd ;-)
Ewout
 

Posted Mon 24 Aug 09 @ 1:56 pm
ThuesHome userMember since 2009
Bedankt voor de hulp :)
Ik ga hem vanavond eerste keer testen en hopen dat hij het doet ;D

MvG Wouter
 

Posted Tue 25 Aug 09 @ 7:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)