Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: effecten toevoegen in virtual dj pro 5.2 met de dj console rmx

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dydayPRO InfinityMember since 2008
ik heb een vraagje hoe kan ik de effecten wijzigen (flanger enz...) onder de nummer 1-6 op mijn mengpaneel ik gebruik de pro versie 5.2

mvg

dirk
 

Posted Tue 28 Jul 09 @ 5:48 am
dirk, bedoel je de bij de console geleverde versie?
Ewout
 

Posted Tue 28 Jul 09 @ 11:11 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
dirk, bedoel je de bij de console geleverde versie?
Ewout

ik heb hier het toestel hercules dj console rmx, bij geleverd is de standard versie 5 maar ik heb een pro versie de 5.2 ,dus hier wil ik de efecten wijzigen onder de toetsen van 1 tot 6 hoe doe ik dit

mvg
 

Posted Tue 28 Jul 09 @ 3:32 pm
dyday wrote :
maar ik heb een pro versie de 5.2 ...........


gekraakt?

 

Posted Tue 28 Jul 09 @ 7:55 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
niet gekraakt ik heb een gratis update gedaan voor 20 dagen voor dit uit te proberen maar blijkelijk weet niemand hoe dit moet
 

Posted Wed 29 Jul 09 @ 9:55 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
mijn dagen beginnen af te tellen echtr niemand een idee voor de effecten toe te voegen aan de knopen 1- tot op de hercules dj console remix
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 3:58 am
Als je de demo versie van VDJ gebruikt is dat versie 6 en niet 5.2.
Als je de knoppen wil aanpassen in VDJ5 dien je een van de mappers te gebruiken. Deze kun je echter alleen downloaden als je de pro versie hebt. In VDJ6 kun je de mapping zelf aanpassen. Ik raad je dan ook aan om de demo van VDJ6 te downloaden en te testen.
In de bij de console geleverde versie (dit is niet de standaard versie, maar een speciale dj console versie) kun je de knoppen volgens mij niet aanpassen. Wat je nog kunt proberen is in het config scherm van VDJ bij controllers rechts te klikken op je console en te kijken of je dan wat kan aanpassen.
Ewout
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 8:16 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
ik heb een orginele virtual dj bijgeleverd bij mijn toestel de versie 5 , ik heb mijn toestel al van vorig jaar december, maar als ik een systeemherstel doe met mijn computer zoals ik nu gedaan heb kan ik opnieuw 20 dagen upgraten naar de pro versie, dus de 5 pro
Ik heb de virtual dj 6 ook al geprobeerd maar ik vind deze niet goed want ik kan mijn cue niet meer plaatsen zoals ik wil .
 

Posted Sat 01 Aug 09 @ 10:56 am
ik zie het je hebt een rmx, waar een uitgeklede versie van VDJ 5 bijzit, daar kan je dus geen mapper voor gebruiken.
Ewout
 

Posted Mon 03 Aug 09 @ 11:17 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
ik heb het gevonden hoe het moet
 

Posted Tue 04 Aug 09 @ 7:34 am


(Old topics and forums are automatically closed)