Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj pro 6.1 aankopen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb nog een (oude atomix) en wens nu virtual dj 6.1 pro aan te kopen ik klik op upgrade voor mijn korting van mijn (oude atomix)ik krijg die vermindering op het scherm maar als ik klik op buy komt er te voorschijn virtual dj 6 pro en niet de 6.1?ik heb al een vraag gestuurd naar die aankoop dienst maar tot nu toe geen antwoord op gekregen
Groetjes
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 3:29 am
Volgens mij gaat het op hetzelfde neerkomen, en als je toch versie 6 zou rijgen zal er wel een mogelijkheid zijn om te updaten naar 6.1. Kan dit echter niet met zekerheid zeggen aangezien ik nog steeds geen PRO-versie heb. Ik hoop echter binnen een klein jaar ook te kunnen toetreden tot PRO-users.
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 3:59 am
Ik heb gezien dat die 6.1 ook mp3 id tags leest zou ook die 6.0 pro ook die tags lezen?
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 4:02 am
Het is niet 6.1 - het is 6.0.1. (zes-punt-nul-punt-één.
Je moet gewoon betalen en downloaden. Vanaf dat moment kun je gratis naar iedere nieuwe versie upgraden.
M.a.w. zou je idd een 6.0 versie krijgen, update je hem daarna gewoon naar 6.0.1.
Maar ik denk dat het hier om een leesfout gaat - 6.1 bestaat nog niet. (tenzij er iets is dat ik niet weet)
Uiteraard leest Virtual DJ mp3 tags - dat deed hij vanaf Day-1 al. Tenminste, mijn eerste versie was 2.0 en die las ook mp3 tags.
Succes bij het downloaden en we hopen je spoedig in de club van pro-users te kunnen begroeten!
Mvg
Bob
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 4:16 am
Ik heb die aangekocht nu alles in orde betaling en downloads,mail ontvangen met alles erop en eraan
Ik heb het programma geinstaleerd en mijn regristatie code erin geplakt en geregristreerd
maar het programma sluit af,eerst krijg ik de melding code niet juist en daarna code error 16,Het programma sluit af na ongeveer een 20 seconden,in de instellingen internet staat erop connect full membership en toch werkt die programma niet.
Ps.Ik werk met een laptop met xp erop 1024 geheugen en die is tip top in orde
Wat nu?
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 9:46 am
Dit begrijp ik niet.
Je bent juist geregistreerd als pro-user, dus je serial number klopt. Ditzelfde nummer moet je ingeven als je de allereerste keer VDJ opent. Daar vraagt-ie om. Ik kopiëer en plak, en ik geloof dat jij hetzelfde doet. Dan moet het programma gewoon openen en functioneren.
Misschien is een andere instelling niet juist. Ik heb ook wel eens gehannes, vooral dat het VDJ-screen gewoon opent en voor de rest doet-ie dan niets. Dan check ik de sound set-up, sluit af, ga terug en dan doet-ie het weer. Soms komt het door het verwisselen van een USB aansluiting. De comp onthoudt welke aansluiting je hebt gebruikt en als je die verandert kan-ie wel eens op tilt slaan.
Verder begrijp ik persoonlijk niet wat je in de instellingen-internet doet. Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit naar gekeken.
Je zou kunnen un-installen en overnieuw installeren, nergens aanzitten, alles eerst ff op default laten staan.
Je kan ook een ticket aanmaken en naar support sturen. Dat moet wel in het Engels.
Of wachten tot de heren DJs van hun weekend klussen terug zijn. Ewout en companie zijn echt de enigen die je verder kunnen helpen als je er zelf niet uitkomt.

Succes
mvg
Bob
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 1:17 pm
Mijn internet staat altijd op,ik heb een ticket aangemaakt voor support(met vertaler aangemaakt)
Wat ik raar vindt in die mail is mijn serial nummer is daar in hoofdletters en online zie ik de laatste 4 letters staan in het klein ik geef hier een vb
ABCDEFGabcdefg,voorlopig moet ik wachten tot ik antwoord krijg van die support ticket
Foutmelding error code 16 of serial nummer niet correct
sluit af na ongeveer 20 seconden???
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 1:35 pm
Misschien moet je Atomix uninstallen?
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 7:56 pm
Het probleem is opgelost,ik had een ticket support aangevraagd en die mensen hebben geantwoord(ging vrij snel )
het programma was in feite niet geactiveerd de reden hiervan was mijn windows xp firewall blokkeerde virtual dj ik moest die dus even uitzetten en toen was het direct in orde.
Allles is in orde ik zal nog even moeten zoeken hoe dat alles werkt.
Het enige probleem is nu die ID tags vinden ik heb nochtans gescand hierop in de linker kolom bij de mappen zie ik die wel staan maar nog niet in de playlist dit is ook zo met de bpm zodus nog even zoeken en lezen en uitproberen
Alvast bedankt voor de reacties
 

Posted Sun 26 Jul 09 @ 12:24 am
Ik weet niet hoe ver je bent dus de volgende info kan overbodig zijn:

helemaal links zie je be bestanden zoals ze in je computer staan.
* dan heb je een browserlist in het midden
* een playlist helemaal rechts.
Let op: ónder de browserlist staat een sidelist. De bedoeling hiervan is dat je daar liedjes neerzet die je eventueel die avond wilt spelen.
Persoonlijk vind ik hem overbodig en trek hem helemaal naar beneden en weg.
* bij alles wat je doet en verandert moet je die kleine hangslotjes gebruiken om de boel vast te zetten.

ik geef je een voorbeeld hoe het er bij mij uitziet:


Links dus de muziekbestanden.
Geopend heb ik "Bob's Dance" die in z'n geheel in het midden verschijnt.
De side list daaronder heb ik weggewerkt.
Van de browserlist trek je de liedjes die je leuk vindt naar rechts in de playlist om te spelen.

* n.b. Om de boel uit te proberen en een sound-check te maken, kun je op automix clicken en dan draait-ie vanzelf achter elkaar wat je in de playlist hebt staan. Hierbij worden de nummers tegelijkertijd op bpm en volume gescanned. (je zou 100 songs in je playlist kunnen programmeren, de boel op automix gooien en wat anders gaan doen!)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Mvg
Bob
 

Posted Sun 26 Jul 09 @ 8:22 am
Krijg je toevallig protection error x (waarbij x een nummer is) bij het opstartern?
Ewout
 

Posted Sun 26 Jul 09 @ 3:23 pm
bedankt ik heb het gevonden ik ben er al goed mee weg nog even oefenen,ik heb nog tijd tot 15 augustus en dan ga ik er mee op een feest mee spelen hopelijk lukt het want ik heb met die atomix maar ook nog nooit problemen mee gehad
ps.ik doe alleen feesten waar ze goe eten hebben?
groetjes aan allen en bedankt
 

Posted Mon 27 Jul 09 @ 2:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)