Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: HELP resolutie problemen en ik krijg error bij liedjes

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heey allemaal, Ik heb virtual dj 5. nogwat en die draait op mn gewone pc (redelijk goeie) gewoon goed, maar sinds kort heb ik een laptop (17.4 inch breed) om feestjes mee te doen maar elke keer dat ik virtual dj daarop wil opstarten begint het beeld te flikkeren krijg ik 1 seconde een of ander bericht dat hij ''problemen'' met de resolutie heeft en de laptop sluit zichzelf daarna gewoonweg af (daar erger ik me natuurlijk groen en geel aan) en als ik hem al aan het lopen heb en ik wil halverwege het feest n paar van de beste nummers in mn arsenaal doorheen draaien en ik wil dat nummer laden dan wordt de waveform niet geladen en krijg ik '' error '' geen idee waarom hij dit doet maar het lijkt wel of de pc dat doet om mij mezelf te laten ergeren want dat doet hij aleen als ik n ECHT goed nummer wil laden (raar want technisch gezien is dat onmogelijk)

kan iemand aub helpen? ik erger me nog eens dood op dat programma:p
 

Posted Fri 24 Jul 09 @ 11:48 am
Je probleem van flikkerend scherm en afsluiten van laptop is inderdaad raar (maar denk wel dat hier op het forulm al soortgelijke topics bestaan, eens de zoekfunctie gebruiken zou ik aanraden.
Misschien ook eens je serial invullen? Bij illegale versies zou het me niet verbazen dat zoiets gebeurt.
 

Posted Fri 24 Jul 09 @ 5:38 pm
Waarom download je de trial versie van VDJ 6.0.1 niet op je laptop? Dan heb je een officiele versie die het goed móet doen. Als er dan nog steeds vreemde dingen gebeuren, weet je dat het aan je laptop ligt. Doet-ie het wel goed, heb je 20 dagen om te beslissen of je wel of niet wil upgraden naar PRO.
Er is niets mis met Virtual DJ zo lang je maar geen gekraakte versie hebt. Die DJs die voor de PRO versie betaald hebben, hoor je nooit klagen.
Bedenk even dat a) goedkoop (illegale versie) altijd duurkoop is en dat b) de programmeurs van Virtual DJ ook graag een hapje willen eten.
Jij werkt toch ook niet voor niets?

Mvg
Bob
 

Posted Fri 24 Jul 09 @ 8:48 pm
het is inderdaad n goed idee om die 6. zoveel versie ns te proberen, (ik heb namelijk 2 cdj 400's en ik heb gezien dat je die als controller kunt instellen onder de tab ''remote''control'' en dat zou wel heel fijn zijn want ik heb virtual dj altijd een geweldig programma gevonden tot dat hij lastig ging doen maarja ik denk dat het gewoon tijd is om een keer te upgraden)
bedankt voor de reacties
 

Posted Sat 25 Jul 09 @ 8:51 pm


(Old topics and forums are automatically closed)