Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: klopt dit ? uitgangskanaal hercules mk2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik probeer met vdj6 te draaien maar ik vertrouw er nog niet echt op , valt nog veel uit, maar nu heb ik dit gevonden en weet niet of ditkan.
Als ik bij hercules mk2 dat control pannel sta en als ik men uitgangskaneel 1-2 staat er (hierop is men versterker aangesloten)
als ik die dan bv op 1 zet helemaal links schuif dus hoor ik de muziek goed , schuif ik deze naar 2 helemaal rechts hoor ik heel heel vaag iets en beetje krassen enzo .

Ook vind de geluidsman dat men signaal als we op grote versterker zetten zeer laag is , we werken nu altijd met extern mengpanneel dat ons signaal versterkt .

Maar kan dit eigenlijk? liefst zo snel mogelijk reactie's

ps: als morgen tot 16u vdj 6 nog altijd zo hapert gooi ik het weer eraf en gaat de oude versie 3.4 er terug op heb ik zekerheid.
Vind wel jammer zoveel geld betaald en krijg het niet goed aan het bollen

groeten
 

Posted Thu 16 Jul 09 @ 2:52 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Dat van dat lage uitgangsniveau heb ik ook. Weet ook niet wat de oorzaak is.

Voor de rest bolt alles bij mij goed. Ik vraag me wel af waarom je enkel uitgang 1-2 gebruikt als je met een extern mengpaneel werkt. Gewoon 1-2 en 3-4 gebruiken, werkt veel makkelijker. Wel in control panel van de MK2 de fader blokkeren in het midden.

Peter
 

Posted Fri 17 Jul 09 @ 2:59 am
leonneke wrote :

a) men signaal dat we op grote versterker zetten, is zeer laag
b)Vind wel jammer zoveel geld betaald en krijg het niet goed aan het bollen
groeten


a) het ligt niet toevallig aan het uitgangssignaal van je laptop? dat heb je hopelijk toch wel gecheckt?

b) zoals al 100 keer gezegd: wij draaien dag-in-dag-uit (niet alleen vrijdag) in 2 zaken met VDJ 6 en het bolt als 't Keukenhof (LOL)
(maar bij ons is dan ook geen Hercules te bekennen!)

Bob

 

Posted Fri 17 Jul 09 @ 8:50 pm
heb er gister mee gedraaid het ging redelijk goed , maar toch nog 3X uitgevallen :( was juist goede sfeer en dan bam uit . Snel een cd opzetten dan , maar de sfeer is wel zo gedaan . Ik ga hier thuis nog wat mee draaien en kijken of die nog uitvalt of niet en waar de fout zit .
Ook kon ik vroeger setjes van bijna 1U inladen in vdj , nu lukt dat ook niet .
 

Posted Sat 18 Jul 09 @ 5:42 am
Probeer eens zónder Hercules te draaien - gewoon VDJ 6 met muis en toetsenbord. Kabel van je koptelefoonuitgang naar het mengpaneel.
Kijken of-ie dan nog uitvalt.
Kan eigenljk niet.
3x uitvallen is natuurlijk totaal uit den boze. Eénmaal uitvallen mag al niet, maar bij mij is dat altijd de chargerknop die uitstaat en de batterij ging leeg! Dom dom dom, maar geen fout van Virtual DJ.

Ik krijg toch de indruk dat je ergens een denkfout maakt óf je moet je Hercules omruilen voor een Denon. Daar draait Ewout mee en die kan het weten.
Groetjes
Bob
 

Posted Sat 18 Jul 09 @ 9:08 am
VDJ loopt bij mij gelukkig niet vast, vanaf 2003 1 keer gehad en dat was een bug die de week erop opgelost was (draaide toen met de beta versie). Ik draai ongeveer 60 keer per jaar.
De tip van Bobby is wel goed. Probeer erachter te komen hoe het komt. Start ook met de performance slider ook helemaal links. De drivers van de Hercules consoles staan niet bekend om de stabiliteit / kwaliteit, dus eens proberen zonder dj console kan wel uitsluiten of het aan de console ligt of niet.
Waarom zou je een dj set van een uur inladen? Als ik eens een mix luister speel ik die gewoon af met winamp of media player.
Ewout
 

Posted Sat 18 Jul 09 @ 10:37 am
heey
ik heb de hercules mk2 gekocht een paar jaar trug maar ben de serial kwijt kan ik hem ook openen met vdj6
en zo ja hoe ?
ik hoor et graag
mvg sjoerd
 

Posted Tue 10 Nov 09 @ 11:32 am
Jorne2Home userMember since 2010
Ik gebruik Virtual Dj 6 , en heb net de hercules MK2 gekocht.
Als ik me MK2 aansluit krijg ik een firmware updater te zien, maar deze loopt vast bij 'firmware voor audio' en er komt op: de firmware heeft nog een lagere versie dan verwacht.

Als ik virtual dj6 opstart heb ik wat proberen met de knoppen, als ik bv op de play duw, zie ik dat de play op me scherm is geactiveerd maar begint niet te spelen.

Is er iemand die mij kan helpen aub?

Mvg
Jorne
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 12:54 pm
Niet 2 maal hetzelfde onderwerp in verschillende topics zetten, aub.
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 9:04 pm
ik heb een mk2 hercules console maar ik heb op dit moment een nieuwe laptop maar ben de installatie cd kwijt ik wil graag weten hoe ik diet zou kunnen oplossen!!!
 

Posted Mon 07 Nov 11 @ 3:00 pm
>>KLIK<<
Als je je VDJ had geregistreerd, had je hem hier kunnen downloaden. Maar da's voor de volgende keer...
 

Posted Mon 07 Nov 11 @ 4:18 pm


(Old topics and forums are automatically closed)