Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon HC4500 ineens functies kwijt maar audio werkt wel

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Onlangs ben ik in versie 5 ineens de functionaliteit van mijn Denon HC4500 controller kwijtgeraakt. Ik werk er al een hele tijd mee, maar bij opstarten kreeg ik in display ineens niet meer "welcome to VirtualDJ" te zien en reageren de knoppen nergens op. Bij config - controllers was de Denon ook rood omkaderd en wat ik ook deed, ik kreeg hem niet meer herkend.
Maar het rare is, de audio functioneert wel! Ik krijg wel gewoon 2 kanalen aparte audio binnen vanuit de controller, dus hij ziet hem wel.

Ik was in de veronderstelling dat er gewoon ergens een hikje in de driver zat dus ik heb versie 6 geinstalleerd in de hoop dat hij dit zo zelf zou overschrijven/repareren. Maar helaas... Nog steeds geen reactie op de knoppen. En in versie 6 kan ik ook nergens zien waar ik de controller kan toewijzen.

Wat doe ik fout? Hoe krijg ik de functionaliteit van de controller weer terug? Ik red me wel, maar het werkt een stuk prettiger met controller dan met toetsenbord of muis.

Martin.
 

Posted Thu 16 Jul 09 @ 7:47 am
Heb je al geprobeerd om de Denon drivers opnieuw te installeren? De Denon driver pack bevat zowel de audio als controller drivers.
Ewout
 

Posted Thu 16 Jul 09 @ 1:52 pm
Hoi Ewout,

Ik heb van de CD-Rom van de Denon de (asio)drivers wel opnieuw geinstalleerd en heb V6 geinstalleerd over V5.
Maar wellicht dat hij bij een upgrade van V5 naar V6 niet alles overschrijft.
Ik zal VDJ eens helemaal deleten en opnieuw blanco V6 erop zetten. kijken of er dan drivers hersteld zijn.

Je hoort van me. Thanx in ieder geval.

VDJ Martin
 

Posted Fri 17 Jul 09 @ 9:30 am
Hoi Ewout,

Helaas. Ik heb in windows via Configuratiescherm - Software alle VDJ software verwijderd en VDJ 6 weer opnieuw geinstalleerd.
Dus niet v5 overschreven maar kaal opnieuw geinstalleerd. Helaas ziet mijn VDJ de Denon controller nog steeds niet.
Kan jij mij helpen aan het juiste driver-bestandje waar je het over had, welke ik wellicht kwijt ben?
 

Posted Mon 20 Jul 09 @ 9:21 am
Die Denon drivers kun je van de Denon site downloaden.
Ewout
 

Posted Tue 21 Jul 09 @ 5:35 am


(Old topics and forums are automatically closed)