Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Voorbeluistering mogelijk bij laptop+Dj Console MP3+Maya44?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mede-forummers,

Ik heb momenteel een ASUS EEE 1000H laptop en een Hercules DJ Console MP3 en ik heb dus nu geen mogelijkheid om alleen daarmee apart via de koptelefoon de kanalen voor te beluisteren.

Ja, ik heb een Numark DMX06 mixer, waar ik dus (met de Maya44 tussen laptop en mixer in) mijn koptelefoon wel los op kan beluisteren. Maar ik ga op vakantie en ik heb geen in om die grote mixer mee te nemen, dus ik vroeg me af, als ik een Maya44 audio interface aanschaf, kan ik dan daarop via de ASIO-driver een apart koptelefoonkanaal instellen? Er zit een aparte aansluiting voor een koptelefoon op de Maya44, maar ik weet niet of ik die in Virtual DJ als losstaand koptelefoonkanaal kan gebruiken. Ik ben bang dat het koptelefoonkanaal niet via ASIO te dirigeren is...

Of kan ik mbv. ASIO4ALL de Maya44 als L+R gecombineerde line-out gebruiken en mijn laptopkaart als koptelefoonuitgang?

Iemand een idee?

M.vr.gr.,

Jochempie.
 

Posted Wed 08 Jul 09 @ 4:48 am
Toevoeging: stel dat ik in plaats van de Maya44 een Behringer UCA-202 of 222 zou aansluiten, kan ik daarvan wel de koptelefoonaansluiting laten werken zodat deze gebruikt kan worden om apart Virtual DJ kanalen voor te beluisteren? Want qua defaultinstelling staat ie gewoon als 'kopie' van de Input of Output te draaien (zelfde weergave dus als het masterkanaal in Virtual DJ)
 

Posted Wed 08 Jul 09 @ 5:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)