Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj 4.0

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik gebruik nu al een aantal jaren dezelfde versie van virtual dj 4.0, maar sinds vorige week verschijnen alle titels van mij muziekcollectie dubbel in het zoek scherm. Als ik de eerste aanklik en naar de speler sleept geeft deze een error. Als ik de laatste aanklik speelt deze wel af.
Hoe komt dit en hoe kan ik deze dubbele (lege) titels verwijderen.

Ook heb ik een trail versie gedownload van de nieuwste virtual dj, maar deze leest niet al mijn muziek. Ook kan ik nergens vinden hoe ik wel al mijn muziek kan inlezen. Op dit forum las ik al dat de nieuwste versie dit automatisch doet. Maar bij mij leest deze beslist niet al mijn muziek.
Bij de versie 4.0 krijg ik wel al mijn muziek (nu dan dubbel) wel in de database.

Wie kan mij met dit probleem helpen.
 

Posted Sun 28 Jun 09 @ 2:51 pm
Piratenversies staan er niet om bekend dat ze stabiel en betrouwbaar zijn. Je schijnt geluk gehad te hebben dat je 4.0 al zo lang meegaat.
Echter, dat dubbel verschijnen van je muziek is idd erg vreemd.
Het merkwaardige is dat een trial versie je muziek ook niet goed of in z'n totaliteit leest. VDJ (in alle versies) neemt écht al je muziek over in z'n databestand.
Ik heb zelf ook eerst een trial versie gehad en m'n muziek stond er heus in. Niet helemaal precies zoals ik het wilde hebben en dat kan je in de file veranderen. Right-hand click op de titel en dan file info openen. Dat doe je ook als de artiestennaam of de naam van het nummer weggevallen zijn. Kijk eens of je blanke spaties ziet waar eigenlijk een liedje had moeten staan en maak daar een rechtse click op.

Heb je aan de mogelijkheid gedacht dat het aan je comp zou kunnen liggen. Hoe lang gaat díe al mee?

Mvg
Bob
 

Posted Sun 28 Jun 09 @ 9:21 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
djhans58 wrote :
...verschijnen alle titels van mij muziekcollectie dubbel in het zoek scherm...


Dit heb ik ook eens gehad. Dit had te maken met het feit dat de muziekdb op de C stond, zelfs van externe HD's. (sedert versie 5 staan deze op de externe HD zelf)
Nu had mijn HD een andere drive-letter gekregen en alle muziek werd heringelezen met deze nieuwe letter. Alles stond er dus dubbel in maar de ene verwees naar een drive die niet bestond. Dit kan je controleren - zoals al vermeld - door op file-info te klikken en eens te kijken naar de verwijzingen.

Peter

 

Posted Mon 29 Jun 09 @ 3:24 am
djhans58 wrote :
Ik gebruik nu al een aantal jaren dezelfde versie van virtual dj 4.0,


wordt het dan niet eens tijd dat je de volledige versie aanschaft? Als jij (later) een baan hebt, wil je ook graag betaald krijgen neem ik aan?
Ewout

 

Posted Mon 29 Jun 09 @ 1:31 pm


(Old topics and forums are automatically closed)