Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 6.0.1 vs DJ Console Mk2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hi Guys,

Na twee jaar even niets met Virtual DJ te hebben gedaan, heb ik vd week de nieuwste versie 6.0.1 geinstalleerd op een nieuwe computer.
Nu wil ik weer gaan mixen in met gebruik van de DJ Console Mk2 en ik merk dat die settings nog niet optimaal staan maar weet even niet waar het aan ligt.
De output naar de boxen via de Mk2 wordt gek genoeg beinvloed door de Headphones Selection knop, maar die mag eigenlijk alleen invloed hebben op wat ik wil luisteren via de headphone, dus het voorluisteren. Kortom, dit werkt niet.
Ik heb alle mogelijke sound settings al geprobeert, maar kom maar niet tot de juiste oplossing.
Heeft iemand de juiste settings voor VDJ 6.0.1 i.c.m. DJ Console Mk2?
 

Posted Sun 21 Jun 09 @ 4:59 am
Je moet er wel voor zorgen (ongeacht de versie die je gebruikt) dat je boxen niet zijn aangesloten op output 3/4, want dan ga je inderdaad hetzelfde als via je koptelefoon horen. Ook moet je eens checken of je het als ASIO sound card gebruikt (indien dit niet het geval is: open het control panel van je console, klik op het vakje anast ASIO, start vdj op en selecteer bij sound setup 'output: headphones' en 'sound card: ASIO4ALL').
Als dit je probleem nog niet oplost moet het inderdaad een specifiek iets zijn met 6.0 en dan heb ik geen flaauw idee.
 

Posted Sun 21 Jun 09 @ 7:05 pm
hey is je probleem opgelost ? Draait de 6 goed met de mk2 ?

Zijn er mensen die ook enkel mk2 en vdj 6 hebben , ik zou graag wat reactie's en ondervindingen hebben van die mensen . Ik zou ook graag updaten naar de 6 . Maar ik moet vrijdag de 3 en zat de 4 juli draaien voor wat volk . Dus als dat programma nog wat problemen geeft met de mk 2. Wacht ik liever nog wat . Hij mag zeker niet stilvallen of haperen .

Groeten
 

Posted Wed 24 Jun 09 @ 4:38 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Heb zaterdag de hele avond gedraaid met de MK2 en VDJ 6.0.1 en geen enkel probleem gehad.
Wel deed het programma in het begin wat raar ivm beatlock en -match maar dat lag blijkbaar aan de instellingen die hij niet goed had overgenomen van VDJ 5. Ook werkte mijn skin die ik gebruikte anders. Hij gaf niet meer aan of de beatlock aan of uit stond.

Ik zou zeggen : DOEN. Wel even proberen thuis ivm de instellingen die eventueel iets anders staan dan je gewoon bent.
 

Posted Thu 25 Jun 09 @ 3:22 am
Ik ben bezig om mijn MK2 te kunnen bedienen met vertual DJ 5.2 Ik kan in het config scherm wel de Hercules aanklikken alleen blijft hij op rood staan dus niet actief. als het orginale programma instal. DJ virtual 3.2 dan werkt wel alles. wat doe ik verkeerd?
 

Posted Mon 10 Aug 09 @ 2:00 pm
Gebruik de bij de console geleverde 3.4 versie in plaats van die 5.2 versie en je zult een stuk minder problemen ondervinden.
Ewout
 

Posted Tue 11 Aug 09 @ 12:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)