Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: video beeld op tv of beamer krijgen ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey ik heb nu een paar video bestanden . Alles loopt perfect op laptop , nu heb ik men laptop aangesloten op men lcd . Met denk ik een vga kabel zo een met heel veel pinnetjes en kun je vast schroeven aan tv en laptop . Nu krijg ik volledig vdj op men tv maar ook de video in het kleine schermpje . Hoe kan ik op tv enkel maar de video laten zien ? Heb men instellingen al eens na gekeken . Niks te vinden

groeten
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 11:05 am
Gewoon met de muis het beeld vergroten d.w.z. links en rechts en boven en onder aan die pijltjes trekken.
Dan krijg je het totale videobeeld op het scherm, maar je kan dan niet meer zien wat je doet.
Ik los het zo op door een aantal video clips achter elkaar te programmeren en hem dan op automix te zetten.
Dat lukt goed, wissels zijn erg creatief. Echter, het is irritant niet te kunnen zien wat het volgende nummer is of iets te veranderen. .
Móet ik dan weer op m'n werkscherm zijn, laat ik via een ander kanaal een DVD van Tom & Jerry door de TVs/beamer lopen zodat de mensen niet mee hoeven te "genieten" van waar ik mee bezig ben.
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 1:54 pm
euhm dat is ook niet echt een oplossing . ik wil graag ook effecten met de schermen en muziek doen . Er moet toch ergens iets kunnen anders hadden ze toch beter dat video gedoe er af gelaten als je het niet op een externe bron kunt zetten . Ewout weet jij misschien iets ?
heb een mk2

groeten
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 3:09 pm
De Hercules DJ console versie van VDJ is een gelimiteerde versie van VDJ. Hiermee kun je alleen video in het video window afspelen en niet full screen op een tweede scerm / beamer. Hiervoor heb je de volledige versie nodig. Deze volledige versie kun je met korting aanschaffen.
Ewout
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 3:34 pm
bedoel je de pro versie . want ik heb . een volledige versie 3.4 op cd zat bij in de doos van de mk2
groeten
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 4:41 pm
Volledig en pro is hetzelfde, dacht ik. Om die aanschaf zul je niet omheen komen.
Wie je daarna om advies zou kunnen vragen is DJ Anthony. Hij werkt veel met videos. Als hij dit niet leest, zou je hem een private message kunen sturen.
Laat ons weten hoe je dit oplost. Ik vind dit ook wel interessant gezien mijn "gedoe" zoals hierboven beschreven.
 

Posted Wed 17 Jun 09 @ 7:17 pm
waarschijnlijk dan de pro versie maar kopen . Maar ik hoop dat ik deze versie 3.4 dan ook nog heb vind het een makkelijke versie zonder veel fouten .
dat ik kan afwisselen met video de pro 6 waarschijnlijk enkel muziek de oude

groeten
 

Posted Thu 18 Jun 09 @ 4:49 am
Bij de Hercules DJ console zit niet de pro versie (=volledige versie), maar een gestripte versie van VDJ. Zie hier voor meer info.
Ewout
 

Posted Thu 18 Jun 09 @ 11:40 am
als ik nu naar de pro update . Heb ik dan ook de versie 6 pro of enkel mijn versie als pro ? Want zou de 6 ook moeten hebben om beeld extern te krijgen .
groeten
 

Posted Fri 19 Jun 09 @ 8:08 am
leonneke wrote :
als ik nu naar de pro update . Heb ik dan ook de versie 6 pro?


Ja, natuurlijk. Updaten is updaten, en altijd naar de laatste versie. Je hoeft in principe niet eens je oude 3.4 versie te un-installen. De install-wizard van versie 6 doet alles zelf.
Je krijgt een nieuw serial number en dat moet je wel naar een goede plaats kopiëren zodat je het altijd bij de hand hebt.
Dat nummer moet je invullen als je voor de eerste keer VDJ 6.0.1 opent.

 

Posted Fri 19 Jun 09 @ 9:36 am


(Old topics and forums are automatically closed)