Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: BCD2000 en settings werkte wel in V5.1 en niet in V6.0

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ChippiePRO InfinityMember since 2006
Nu is er heel wat geschreven over dit onderwerp maar ik krijg de BCD2000 nie goed onder V6.0 onder V5.1 werkte het wel naar behoren.
Ik had uitgang op de master output en kon de koptelefoon voorbeluisteren. (op de BCD2000)

Alvast bedankt.

 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 9:08 am
ChippiePRO InfinityMember since 2006
Joepie de hoofdtelefoon werkt weer met de versie 6.0.1 maar................................
Ik heb nog drie verschrikkelijke dingen aan de hand.

Synchro koptelefoon en luidsprekers is niet om aan te horen ofwel te laat ofwel te vroeg (Latency maar welke waarde??? Deze gaat bij de driver van 4ms tot 42ms maar ik heb ze allemaal geprobeerd maar geen oplossing is om aan te horen )

IEMAND een oplossing?

De masters hebben een leven op hun eigen, bij de startup van een een liedje gaat deze gewoon voluit......fijn met Axis luidsprekers .....iedereen is gelijk doof. (Dan hebben we de Array nog niet gebruikt) (En ik speel wel met wav niet met mp3)

IEMAND een oplossing?

Bij elke einde van je song krijg je een gratis "krak" als toemaatje..... (nu doe je dat niet live maar is toch goed om dat even op te lossen kwestie om de boel te laten leven ipv tweeters en andere nog te gaan vervangen)

IEMAND een oplossing?

Alvast bedankt om mijn fouten (misschien mijn blunders) te willen lezen.

 

Posted Mon 15 Jun 09 @ 11:05 am


(Old topics and forums are automatically closed)