Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe automatisch afspellen ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo

zou graag wetten hoe je automatisch muziek laat afspellen ? bv. voor naar de wc of drinken te gaan hallen

kan er iemand mij helpen met dit probleem ?

alvast bedankt
 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 7:27 am
Je maakt een playlist, helemaal rechts op je browser screen, en zet VDJ op automix - en klaar is kees.
Je moet alleen je wissels een beetje configureren en dat hangt er vanaf wat voor een versie VDJ jij als limited user hebt.
Hoe dan ook, ik heb nog met VDJ 2.0 gewerkt en daar deed de automix het ook prima.
Oppassen moet je dat de bpm niet aanstaat, anders past-ie het toerental van de diverse liedjes aan elkaar aan. Dat slaat echt nergens op, de muziek zucht en steunt onder de ongebruikelijke veranderingen en je gasten gaan met tomaten gooien.


Mvg
Bob
 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 9:34 am


merci
 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 10:05 am
bobhofmans wrote :
... en je gasten gaan met tomaten gooien.


Al voorgehad Bobbie :p

Met bier hebben ze al naar mij zitten gooien, maar die kerels waren dan ook héél dronken en waren kwaad omdat de muziek stopte om 7 uur smorgens.

 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 12:03 pm
Niet echt met tomaten, maar ik kreeg boze en mateloos geirriteerde blikken en opmerkingen van mijn vrouw/kollega dj -
.....................en ik weet niet wat erger is. Lol.

Dit soort grapjes gebeurt natuurlijk allang niet meer. Ik draaide toen nog met v.2.0 en begreep het allemaal niet zo goed.
(niet dat ik wil beweren dat ik het allemaal wél begrijp!)

Met bier gooien is niet zo leuk als je het over je installatie krijgt. Dat is me ook eens gebeurt (in '84 ha ha).
Inmiddels is zijn de gepanzerde "d.j.ramen" tot het plafond opgetrokken. (moet wel airco in, dan). Verzoekjes alleen schriftelijk, daar liggen blocs voor. is sowieso veel prettiger werken dan dat geschreeuw van kan je Pokerface nog een keer draaien.

Lang leve de deejay-lol. We zouden eigenlijk een topic moeten openen met onze bijzondere avonturen. Lijkt me een leuke afwisseling van "m'n Hercules doet't niet"!
 

Posted Sun 14 Jun 09 @ 12:44 pm


(Old topics and forums are automatically closed)