Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ Console Rmx werkt niet met V6.0.1.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Sinds een aantal jaar heb ik de PRO versie van virtual dj en download geregeld de updates, zo ook onlangs de versie V6.0.1 die ik op mijn splinternieuwe laptop Acer Aspire installeerde.
Vorige week schafte ik mij tweedehands een Hercules DJ Console Rmx aan. Ik installeerde van de bijgeleverde CROM enkel de drivers van de console (optie 1 op de installatie CDrom), niet Virtual DJ omdat ik die toch al had. Helaas kreeg ik mijn console niet aan de praat, ondanks dat virtual dj perfect werkte op mijn laptop. Ten einde raad heb ik dan toch de versie 5 van de installatie CDROM geïnstalleerd en toen werkte mijn console zonder problemen. Hoe kan ik nu mijn console laten werken met mijn pro versie V6.0.1 ?
 

Posted Wed 10 Jun 09 @ 4:53 am
zijn er geen nieuwe drivers voor uw rmx ,,, op de site van hercules moet je die vinden. had ik ook aan de hand met mijn dj bakske..
Mvg Albert
 

Posted Wed 10 Jun 09 @ 5:17 am
Op de site van Hercules heb ik volgend bestandje gevonden dat '2009_HDJS_1.exe' noemt. Kan iemand mij zeggen of dit het juiste is om te installeren (ik ben helaas nogal a-technisch). Dus oude drives weg en deze exec in de plaats uitvoeren. Zo niet, graag de link naar het juiste driverbestand. Hopelijk vraag ik niet teveel...
 

Posted Wed 10 Jun 09 @ 8:03 am
Ik heb speciaal een topic voor de Rmx console als favorieten gezet en toch blijven jullie nieuwe topics aanmaken !

Post je vraag daar, deze gaat dicht.
 

Posted Wed 10 Jun 09 @ 9:32 am


(Old topics and forums are automatically closed)