Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Gebruikerservaring gezocht; Virtual DJ en de Vestax VCI-300 controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hello!

Na lang met alleen een laptop en muis gedraaid te hebben, ben ik me aan het orienteren om een controller aan te schaffen. Vind kwaliteit heel belangrijk en dat mag wel iets kosten. Ik heb mijn oog laten vallen op de Vestax VCI-300.



Nu ben ik opzoek naar mensen die deze controller gebruiken, in samenwerking met Virtual DJ (6).

Let me know en overtuig me ;-)

Gr Robin
 

Posted Wed 03 Jun 09 @ 2:31 pm
Veel te duur. Hercules DJ Console MKII is veel goedkoper en ook goede kwaliteit (en zelfs als het iets mag kosten zou ik eerder voor de RMX kizen dan de vestax) ;) Maar ieder zijn keus natuurlijk.
 

Posted Wed 03 Jun 09 @ 3:36 pm
Ik heb deze controller reeds getest en ik moet zeggen dat het een zeer aangename controller vond. Hij ziet er goed uit, er is plaats genoeg tussen de knoppen. In heb begin was ik wat sceptisch over de jogwheels, maar ze zijn instelbaar qua zwaarte en de controle is zeker goed. Het is een compacte controller met alle functies die je nodig hebt. Dus zeker een aanrader.
 

Posted Thu 04 Jun 09 @ 5:29 am
Hydra78Home userMember since 2009
Ik ben zelf Hercules RMX gebruiker, maar een vriend van me heeft deze controller ook en heb er een aantal keer mee gewerkt. Een zeer degelijke en fijne controller, wat mij betreft absoluut het geld waard. Heb helaas (nog) geen ervaring over de controller in samenwerking met VDJ6. De controller wordt geleverd samen met Serato Itch en dat is nogal wennen als je VDJ gewend bent, ik was er zelf dan ook niet kapot van. We hebben toen geprobeerd de controller aan de praat te krijgen in VDJ5, maar dat lukte ons niet. In VDJ6 zou dit echter geen probleem moeten zijn, ondersteuning voor de VCI-300 zit nu in de software ingebakken.
 

Posted Fri 21 Aug 09 @ 5:10 am
hallo,

ik gebruik de vci 300 en ik ben zeer tevreden hij is makkelijk te besturen en je kunt er eigenlijk alles mee wat een controller moet kunnen
de kwalieit van de vci is veeeeeeeeel beter dan de hercules!!!!! ik zou dus voor de vci gaan is wat duurder maar het geeft je waar voor je geld!
oja, de vci werkt niet met virtual dj alleen met serato ITCH
een zeer fijn mix/dj programma alles duidelijk en makelijker dan tractor,
bij dit programma heb je voor het goed te doen ITUNES nodig om de afspeellijsten goed in orde te maken.

als je nog vragen hebt over deze controller of dit programma
dan stuur maar een berichtje!

ik hoop je een beetje geholpen

mvg dj serge
 

Posted Thu 18 Feb 10 @ 1:42 pm
Het antwoorden op een oud topic waarvan de laatste post 6 maanden oud is, heeft weinig zin, dacht ik zo.
Buitendat staat hier vlak boven duidelijk beschreven dat de Vestax het vanaf versie 6 het wél doet met VDJ.

Mvg
 

Posted Thu 18 Feb 10 @ 4:52 pm


(Old topics and forums are automatically closed)