Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 6 en effecten op HC4500 controller.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi allemaal.

Bij de upgrade van VDJ naar 6 heb ik op de Denon hc4500 bij de 3 effecten toesten niets meer. Enkel verschijnt er op de display FX.

Weet iemand hoe ik effecten kan kiezen en deze plaatsen op button 1-2 of 3 ? Zoals brake of flanger etc.

Dank bij voorbaat.

Chris
 

Posted Tue 02 Jun 09 @ 5:05 am
djldbPRO InfinityMember since 2009
Ik heb de update ook geïnstalleerd (voor de Mac). VDJ heeft moeite de HC4500 te vinden.
De mac ziet de midicontroller direct, vdj ziet hem pas als je de controller aan en uit zet.
Na wat stoeien werkt de hc4500, alleen er loopt geen tekst en geen enkel lampje brand.
De controller geeft alleen met rode letters pc weer.
De geluidskaart in de controller werkt prima.
Het is nog een beta voor de mac, misschien is het nog een bug of ik doe iets verkeerd.

groeten, ldb
 

Posted Fri 05 Jun 09 @ 4:32 am
djldb wrote :
Ik heb de update ook geïnstalleerd (voor de Mac). VDJ heeft moeite de HC4500 te vinden.
De mac ziet de midicontroller direct, vdj ziet hem pas als je de controller aan en uit zet.
Na wat stoeien werkt de hc4500, alleen er loopt geen tekst en geen enkel lampje brand.
De controller geeft alleen met rode letters pc weer.
De geluidskaart in de controller werkt prima.
Het is nog een beta voor de mac, misschien is het nog een bug of ik doe iets verkeerd.

groeten, ldb


als je werkt met de nieuwe versie van OSX 10.5.7 kan dit de oorzaak zijn van je tekstprobleem...dit staat hier al ergens geschreven dat er met de nieuwe update problemen zijn met de MIDI tekst en licht elementen.
Ik wacht nog met de update naar VDJ 6 en OSX 10.5.7 tot alles stabiel is...tot zover werkt het hier bij mij uitstekend met 10.5.6 en VDJ 5.2.1

 

Posted Fri 05 Jun 09 @ 7:39 am
djldbPRO InfinityMember since 2009
@ microtje,

Bedankt voor je antwoord. Nu je het zegt/schrijft is dat ook de enige logische verklaring. Terug naar de oude versie 5.2.1 had geen effect.
Het programmaatje wat Denon bijgeleverd heeft Reflex LE werken de lichtelementen en de tekst wel.
Nu maar hopen dat ze bij Atomix dit heel snel oplossen. Ik zou niet weten hoe ik eventjes de installatie van 10.5.7 ongedaan kan maken.
Zo zie je maar weer dat een update niet altijd een verbetering is.
Ik zal de volgende keer voorzichtiger zijn met een update. bijvoorbeeld om eerst te testen op een andere mac.

groeten, ldb
 

Posted Fri 05 Jun 09 @ 10:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)