Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Soms zie ik de titels niet en soms wel, hoe kan dat???

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi iedereen, ik heb een aardige collectie mp3's op mijn comp staan, en soms als ik ze wil draaien in vdj, dan zie ik de titel van de plaat er niet bij staan, ja heel eventjes, maar dat is in een split second al weer weg dan, hoe kan dit en hoe is dit op te lossen.

En ik las net dat er een nieuwere versie is van vdj, hebben ze het nu ook zo gemaakt dat je meerdere draaitafels kan gebruiken in vdj, ipv 2 zeg maar 3 of 4??


Groetjes

Ron
 

Posted Tue 02 Jun 09 @ 2:26 am
Als je je serial number invult zullen we je vertellen hoe je de titels kunt laten verschijnen.

Over het nut c.q. on-nut van méér dan 2 draaitafels is in een ander topic al gepraat.
Door PRO-users................

Mvg

 

Posted Tue 02 Jun 09 @ 8:57 am
Ron,
VDJ leest de id3 tags van je nummers. Als deze niet goed gevuld zijn dan zie je geen artiest of bijvoorbeeld geen titel. Dit kun je op 2 manieren oplossen:
- In VDJ in het config menu het lezen van id3 tags uitzetten
- Al je nummers netjes taggen
In de pro versie van VDJ kun je een multi instance skin gebruiken, waardoor je 4 decks kunt gebruiken.
Ewout
 

Posted Wed 03 Jun 09 @ 10:13 am
Quote :
Als je je serial number invult zullen we je vertellen hoe je de titels kunt laten verschijnen.

Over het nut c.q. on-nut van méér dan 2 draaitafels is in een ander topic al gepraat.
Door PRO-users................

Mvg




Hey bob, fijne vent ben jij zeg, als je je zo steeds blijft gedragen, met het pushen van serials e.d. zorg je er wel voor dat je mensen weg jaagt van dit forum, het gaat er toch om, dat je elkaar kunt helpen, met vragen en problemen. Maar het lijkt wel of je geld krijgt voor elke serial die er ingevoerd wordt. En idd heb zelf dat topic gestart over die extra turntables, maar gelukkig zijn er mensen die er niet zo om malen of je een serial hebt ja of te nee.

en Ewout bedankt man.


BOB YOU ****!!!! *.*. (Wie vrij van zonde is, werpe de eerste steen! Let op je taalgebruik aub. Met dat soort fratsen geraken we nergens.)

Post edited by Solarius - Dutch Moderator -

 

Posted Thu 11 Jun 09 @ 3:56 pm
Graag gedaan.

Echter heeft Bobby wel een punt. Er komen hier veel mensen, die niet een legale versie heben en die wel om hulp komen bedelen (algemene opmerking, dus ik zeg niet dat jij zo bent ;-)). Dat is natuurlijk niet netjes. Het lijkt wel, vooral in Nederland, dat men niet voor software wil betalen. Dat is jammer, want dit belemmert verberingen en uitbreidingen. Het is namelijk zo dat hoe meer mensen VDj (of andere software) aanschaffen hoe meer uren aan ontwikeling kan worden besteed: Hoe meer geld hoe meer ontwikkelaars je kunt inhuren / in dienst hebben. Software ontwikelaars willen namelijk net als andere werkende mensen gewoon salaris ontvangen aan het einde van de maand.
Mijn mening: Als je VDJ gebruikt schaf dan na het aflopen van de demo een licentie aan.
Ewout
 

Posted Sat 13 Jun 09 @ 10:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)