Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welke Hardware Dj controler adviseren jullie mij??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

SalvaPRO InfinityMember since 2003
Hallo,

Ik heb VDJ weer opgepikt na 4 jaar :-)
Nu ben ik van plan om een keer een Dj controller aan te schaffen.

Vroeger draaide ik met een pro mengpaneel en had een pc gebouwd met 2 geluidskaarten zodat ik mee kon luisteren.
Ik gebruikte VDJ toen nog in het Café waar ik toen eigenaar van was.

Nu hebben we regelamtig thuis feesten met vrienden en daardoor dacht ik ineens weer aan deze toffe software!

Nu wil ik mijn Laptop gaan gebruiken voor de Pro versie en wil dus graag een Dj controller aanschaffen om zo beter te kunnen mixen.
Wat raden jullie mij aan voor de gezellige feestjes bij mijn vrienden?? Ik wil wel nog steeds kunnen voorluisteren en alles simpel kunnen aansluiten op de stereo installaties bij mijn vrienden.

Alvast bedankt voor jullie advies!!

Met vriendelijke groeten Salva
 

Posted Wed 27 May 09 @ 8:58 am
DJ Console MKII
 

Posted Wed 27 May 09 @ 11:30 am
theboxHome userMember since 2008
Ja, ik adviseer jouw ook de Hercules Dj console MK2
 

Posted Wed 27 May 09 @ 12:07 pm
denon HC 4500 is (nu) niet veel duurder dan de hercules en veel beter van kwaliteit
 

Posted Wed 27 May 09 @ 1:13 pm
SalvaPRO InfinityMember since 2003
En moet ik bij een dj console die jullie noemen nog een tweede geluidskaart (usb) kopen om mee te luisteren??
 

Posted Thu 28 May 09 @ 5:10 pm
DJ Console MKII heeft reeds een ingebouwde 5.1 geluidskaart, dus het is niet nodig. Het is bovendien ook zeer duidelijk waar je wat moet aansluiten om ermee te werken, en vandaag de dag zeker niet duur (ik geloof nog geen € 200). Als je iets dergelijks maar tegelijk liever toch professioneler overkomt en meer ruimte hebt, zou ik de DJ Consoel RMX van Hercules kopen, dat is dan wel al snel € 300).
 

Posted Fri 29 May 09 @ 2:46 am
zoals ik al zei is de denon toch nog een betere keuze met een heel goede geluidskaart erin....voor een kleine 450 euro denk ik of misschien nog goedkoper
 

Posted Fri 29 May 09 @ 4:15 pm
SalvaPRO InfinityMember since 2003
He Microtje 450€ is een beetje veel voor hobby gebruik :-)

Ik heb de Hercules MK2 vandaag binnen gekregen voor maar 179€ inclusief verzendkosten.
Mag ik jullie allemaal bedanken voor het advies!!

Ik ga nu even met mijn HD naar mijn maatje die heeft 40Gig MP3 voor me verzameld :-)
 

Posted Sat 30 May 09 @ 5:59 am
[quote=Salva]He Microtje 450€ is een beetje veel voor hobby gebruik :-)

ja weinig is het niet, maar wel goed :-)

veel suc6 met je hercules.
 

Posted Sun 31 May 09 @ 2:14 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Bij www.padeg.be heb je de
MK2 voor 149 €
Steel voor 199 €
RMX voor 299 €
Voor de MK2 is dit een koopje.
 

Posted Wed 03 Jun 09 @ 8:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)