Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Headsetmonitoring werkt niet.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

Ik heb zonet de hercules dj control mp3 aangekocht en ben dan ook direct begonnen met het uittesten van
dit zalige speeltje. Nu merkte ik wel op dat mijn USB headset geen geluid doorkrijgt als ik op die knop duw.

Telkens heb ik voor dat beide turntables ofwel via men surround gaan ofwel alle 2 door men headset.
Kan het zijn dat dit probleem zich voordoet omdat mijn surround via de geluidskaart is aangesloten en mijn headset via usb?

- Indien meer informatie nodig, vraag gerust want ik wil echt van dit probleem af.
- Doe ook maar gerust een voorstel (Waaronder waarschijnlijk een nieuwe headset kopen veronderstel ik.)!

Dank u
 

Posted Tue 05 May 09 @ 1:07 pm
niemand?
 

Posted Wed 06 May 09 @ 2:36 pm
elsteveo wrote :
Telkens heb ik voor dat beide turntables ofwel via men surround gaan ofwel alle 2 door men headset.


Deze zin is nogal onduidelijk "heb ik voor", wat bedoel je daar precies mee?

Overigens, je kan "voorbeluisteren" in de search-engine intikken en kijken wat dat voor resultaat heeft.
En anders heeft Hercules ook z'n eigen website.


Mvg
 

Posted Thu 07 May 09 @ 12:38 am
elsteveo wrote :
Telkens heb ik voor dat beide turntables ofwel via men surround gaan ofwel alle 2 door men headset.


Deze zin is nogal onduidelijk "heb ik voor", wat bedoel je daar precies mee?

Overigens, je kan "voorbeluisteren" in de search-engine intikken en kijken wat dat voor resultaat heeft.
En anders heeft Hercules ook z'n eigen website.

Mvg


Wel , ik speel een mp3 af op de linker turntable en dan wil ik met die voorbeluister functie mijn rechter mp3 precies goedzetten.
ik druk op die voorbeluisterknop van de rechter turntable en start de mp3 maar ook die word direct afgespeeld door de speakers
en niet door de headset. (dit gebeurd als ik voor audio output mijn geluidskaart selecteer in control panel, al is mijn headset wel usb aangesloten)

Al bedankt voor de tip, zal zeker eens rondzoeken ^^

 

Posted Thu 07 May 09 @ 6:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)