Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Goede Instellningen Numark Cue 5 voor het voorbeluisteren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo allemaal ik ben dennis ben nog aardig nieuw in het gebeure ik heb gisteren mijn numark controller gekregen en daar zat geen headphone output bij dus heb ik een m-audio fast track pro gekocht om te kunnen voorbeluisteren

maar dat lukt nog niet helemaal en ik heb al op dit forum lopen zoeken maar overal staat ja dit topic is al eerder op gereageerd enz kheb ook een serial number ingevoerd dus ik heb alles echt

de vraag is wat zou ik bij die instellingen moeten wijzigen om geluid uit me koptelefoon te krijgen en NIEt door de speakers om het te kunnen voorbeluisteren

kzal wat foto's laten zien van wat ik nu heb


hier zie je dat mijn koptelefoon in de headphone zit en dat in mijn output lijn 1/2 naar mijn speakers toe gaan

voor


achter


kheb een beetje gekloot met de instellingen maar het lukt mij maar niet

dit zie je in numark cue 5

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1524224.html


ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven ik wil namelijk snel beginnen met dj'en

tnx alvast
 

Posted Fri 24 Apr 09 @ 12:45 pm
dennisas wrote :
............. om te kunnen voorbeluisteren............................ik heb al op dit forum lopen zoeken maar overal staat ja
dit topic is al eerder op gereageerd


Ja, dat is idd het favorite antwoord als je om hulp vraagt wat betreft voorbeluisteren.
Ik zit ruim een jaar als pro-user op dit forum en heb nog nooit een zinnig antwoord gezien.
Hierdoor ontstaat de indruk dat de meeste dj's het gewoon niet weten.
Diegenen die het wél weten, houden het geheim, stoppen het in de safe of begraven het in Bahrein.
Ik weet ook alleen maar het theoretische antwoord:
In config van VDJ:
1) bij output zet je 'headphones'
2) bij 'soundcards' zet je '2 cards'
3) bij iedere card optie geef je dan aan, wat voor een card het is, wat voor speakers het zijn.