Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Gehoorbescherming (Dj Resource)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

 

Posted Thu 02 Apr 09 @ 4:11 am
Ik wel, geweldig forum, veel info.
 

Posted Fri 03 Apr 09 @ 6:18 am
Geweldig weet ik nog zo niet. Maarwel lachen. Vooral dat geouwehoer over die oordopjes, oorschelpen, koptelefoons met ingebouwde bescherming.
Ik wist niet dat DJs met oorbeschermers draaien. Ik zet dat alleen op als ik hier naar Montmeló ga om live een Formule 1 race te kijken.
LoL

BoB
 

Posted Sun 05 Apr 09 @ 1:57 am
Ik heb zelf dopjes op maat laten maken, onder de koptelefoon en als ik de koptelefoon niet op heb, prima mee te mixen. Filtert vooral de midtones weg, die de meeste schade aan je trommelvliezen veroorzaken. Heb ze vooral in bij stevige house-sets, als het hard gaat en de monitors dus meebrullen. Ze zijn niet goedkoop i.i.g.
 

Posted Sun 05 Apr 09 @ 5:24 am
Ik heb ook oordopjes op maat laten maken, al was dat vooral in de eerste plaats voor bassleader, en nu gebruik ik ze ook als ik draai.
Voor de rest is het wel een handig forum en zeker eens de moeite waard om te checken als je zoekt achter een review van een of ander mengpaneel of koptelefoon of ...

GreeTzZ
 

Posted Sun 05 Apr 09 @ 11:38 am
omdat dit topic blijkbaar over gehoorbescherming gaat heb ik de titel even aangepast.

Ontopic. Ikzelf gebruik ook gehoorbescherming tijdens het draaien op feesten. Ik vind het goed werken en zo zijn men oren ook beschermd.

Btw het zijn vooral de bassen die het schadelijkst zijn voor je oren. Ik ga ook elk jaar minstens 1x langs de oorarts.
 

Posted Sun 05 Apr 09 @ 2:08 pm
 

Posted Tue 30 Aug 11 @ 6:20 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Tue 30 Aug 11 @ 7:20 am
Ziet graag zijn naam in print.
Beetje dim.............
 

Posted Tue 30 Aug 11 @ 8:33 am
:D
 

Posted Tue 30 Aug 11 @ 1:42 pm
ik gebruik geen oordopjes bij het draaien, wel als ik thuis op de bank zit met mijn vrouw :)
 

Posted Tue 30 Aug 11 @ 4:23 pm
s.waterreus wrote :
ik gebruik geen oordopjes bij het draaien, wel als ik thuis op de bank zit met mijn vrouw :)


Hahahaha goed idee!
 

Posted Wed 31 Aug 11 @ 5:40 am
Dat is het voordeel van een computer: er zit een "off" knop op...............
 

Posted Wed 31 Aug 11 @ 8:48 am


(Old topics and forums are automatically closed)