Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Time code cd's met Hercules MKII console en 2 cdj 100's?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Vraag, kon nergens topic vinden, is het mogelijk om met de hercules MKII Dj console en Vdj home-edition gebruik te maken van timecode cd's, gaat dit werken? Of moet ik upgraden naar pro versie? Ik zie de mogelijk wel in het configmenu staan maar wil het effe zeker weten.
Het viel me namelijk opeens op dat de timecode cd's hier te downen zijn.

En dan nog een vraag, het bestand wat je download vanaf de site, is dit gewoon te branden? En doe je dit 1 keer of vaker op een cd??

Alvast bedankt voor het antwoord.
 

Posted Tue 10 Mar 09 @ 1:39 pm
Niemand die hier een antwoord op heeft?
 

Posted Fri 13 Mar 09 @ 12:58 pm
Voor timecode is de pro versie nodig.

Je moet die timecode mp3 gewoon branden op een cd als een muzieknummertje. Je kan er verschillende achter elkaar branden. Dat kies je zelf.

mvg

Solarius
 

Posted Fri 13 Mar 09 @ 5:37 pm
Bedankt. dan weet ik dat, even kijken hoe we pro kunnen binnen halen dan ;-)

Waarom is eigenlijk de mogelijkheid wel in het config menu gezet als het niet bruikbaar is in home edtition? Je kunt er bij de geluidskaartopties gewoon voor kiezen.
 

Posted Sat 14 Mar 09 @ 3:09 am
jij hebt de home edition toch niet. Je hebt de Limited edition. In de limited edition werkt het niet.
 

Posted Sat 14 Mar 09 @ 5:17 am
Ja, sorry, ik bedoelde de limited edition.
Is er een reden voor dat die mogelijkheid wel word weergegeven in het config menu?
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 10:01 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 10:10 am
Ok, dank je wel voor de antwoorden. Is me duidelijk nu. Ik wil zowieso upgraden naar pro, maar heb geen creditcard. En ik zit nu in polen voor mn werk, vandaar dat het nu zowieso even niet gaat.

Groeten

Maarten.
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 12:55 pm


(Old topics and forums are automatically closed)