Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Na een aantal uren draaien kraken en versneld .

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb de laatste versie VDJ, en zoals alle andere versies, na een uurtje of 3 draaien, geluid begint plotseling sneller te lopen, en vreselijk te kraken, of er zit een irritante kraak in het geluid, de enige optie is VDJ afsluiten en weer opnieuw starten.

Kom niet met opmerkingen als, moet je het maar kopen, ik heb er 200 euro aan uit gegeven, en een officiele licentie gekregen.

ik werk met een P4 3Ghz, 1 GB geheugen, externe usb 5.1 van trust, technisch werkt het allemaal perfekt. op het bovenvermeld probleem na dan...
 

Posted Sun 22 Feb 09 @ 11:29 am
Je hebt een officiële licentie dus theoretisch kan het niet aan VDJ liggen.
Maar goed, niet geschoten is altijd mis en, als je redelijk Engels kan schrijven, zou ik je aanraden dit verhaal tóch maar naar het VDJ-Team te sturen via hier rechts boven "Support/Help".
In de tussen tijd zou ik ook eens aan m'n computer sleutelen, kijken of je iets veranderen kan zoals misschien die USB geluidskaart Trust.
Wat komt er ná je comp? Een mengpaneel of wat? Kan je hem niet eens direct aansluiten zónder die USB? Je moet gewoon van alles proberen. Tenzij je per ongeluk een virus mee hebt downgeloaded, zit de fout niet bij VDJ. Wij draaien met 2 VDJs in 2 zaken iedere avond 6 tot 7 uur, en dat 7 dagen per week in het seizoen, en het enige wat mis ging is het vergeten van de stekker van de charger van de laptop erin te stoppen en dan die vervelende ongevraagde Norton anti-virus die soms in het pakket zit.
Hey, heb je daaraan gedacht. Heb je misschien zo'n "60-dagen-op-zicht" programma dat de boel door de war zou kunnen gooien. Ik zou ook maar eens kijken naar wat je niet nodig hebt en/of helemaal net wílt en die programma's un-installen.
Misschien heeft Solarius een betere oplossing.
Mvg
 

Posted Mon 23 Feb 09 @ 7:00 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Solarius is op vakantie.

Op uw virtual dj moet je volgende eens proberen bij setup performance indrukken
Safe mode en overclok eens uitvinken en of de een wel de ander niet of beide en eens verder testen.
 

Posted Mon 23 Feb 09 @ 11:59 am
Ik heb de Trust 5.1 rechtstreeks op de versterker aangesloten, verder niets ertussen, ik heb een officieel virus pakket, maar ook die heb ik al uitgeschakeld, verder is er niets op de PC geinstalleerd als alleen VDJ, gisteren heb ik de ultieme test gedaan, VDJ gestart, een auto mix erin, een slideshow gestart vanaf een netwerkshare, over 2 beeldschermen, daarna de internet explorer geopend, en getracht songs te downloaden met grabit, nou dat duurde precies 10 minuten, toen ging het weer helemaal mis, ik vermoed een geheugen probleem, 1Gb toch te weinig voor VDJ, de CPU van 3Ghz loopt regelmatig naar 100%, vooral bij het laden van tracks.

wie heeft nog tips
 

Posted Tue 24 Feb 09 @ 1:48 am
Ligt volgens mij aan die "slechts" 1 GB ram. Probeer je performance helemaal op zijn laagste te zetten.

Heb je een externe controller ofzo? Ik heb hetzelfde probleem ooit met een DAC-2 gehad en daar bleek de polariteit van de stroomvoorziening op de DAC het probleem.
 

Posted Tue 24 Feb 09 @ 5:06 am
Draai je xp of vista? Voor vista is 1 GB tekort. Als je alleen muziek draait is 1GB in xp genoeg, wil je video, slide show etc gebruiken, heb je meer geheugen nodig. Daarnaast heb ik gemerkt dat de slide show behoorlijk wat van je pc vraagt, zeker als de fotos groot zijn (veel megapixels) of qua formaat moeten worden aangepast (van normaal formaat naar breedbeeld bijvoorbeeld).
Je hebt het over een 3GHz prozessor, is dat nog een Pentium 4?
Ewout
 

Posted Tue 24 Feb 09 @ 12:52 pm
Hey Ewout, long time no see.
Ik hoop dat je een prettige (en lange) vakantie hebt gehad.
Bob
 

Posted Tue 24 Feb 09 @ 8:01 pm
kan er iemand mij helpen, ik heb een serial number van de 4.21 versie nodig. maar kan deze nergens vinden
 

Posted Fri 27 Feb 09 @ 7:31 am
verjoenie wrote :
kan er iemand mij helpen, ik heb een serial number van de 4.21 versie nodig. maar kan deze nergens vinden


Helaas, hier ook niet.
 

Posted Fri 27 Feb 09 @ 4:12 pm
verjoenie wrote :
kan er iemand mij helpen, ik heb een serial number van de 4.21 versie nodig. maar kan deze nergens vinden

even een ticket aanmaken en naar vdj sturen, dat doe je in support/help rechts boven.
Mvg Albert
 

Posted Sat 28 Feb 09 @ 2:35 am


(Old topics and forums are automatically closed)