Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: waar vdj time code vinyl kopen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

ik vraag mij waar men de virtual dj vinyls kan aanschaffen, ik heb de software gekocht en heb hem kunnen laten werken met een mixvibes setje maar het toerental klopt niet(op 33 te snel en op 45 te traag :s ) en ik denk dat dit gelegen is aan de timecode vinyl, als ik op auto config klik bij de configuratie van de time code vinyls geeft hij een error dat hij geen timecode vinyl herkent...maar hij draait ze wel :s
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 3:57 pm
Hier op de website, button hierboven: products óf buy. Moet je maar eens kijken, daar staat alles wat aan te schaffen is.
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 4:06 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
is omdat het niet de zelfde code's zijn
 

Posted Wed 18 Feb 09 @ 1:16 pm
timecode vinyl van traktor herkent hij
 

Posted Sat 14 Mar 09 @ 7:45 pm
Dat kan misschien zijn, dat vdj de traktor tcv's herkend. Maar ze zijn niet ondersteund door VDJ. Wat wil zeggen dat niet alle functies goed zullen werken en het niet stabiel zal zijn. Maar het kan altijd werken, wat jij onder werken verstaat hé.
 

Posted Sun 15 Mar 09 @ 12:15 pm
het einige wat ik heb ondervonden aan de traktor timecode vinyl, is dat ge ni kunt backspinnen, en snel vooruit kunt draaien.
ma vo de rest nog geen problemen gehad. mijn platenspelers zijn wel aan een onderhoudje toe want ze hebben lang stil gestaan.
maandag komen er nieuwe riemen op ( ja ja ik heb nog belt drive ) en mijn rpm's moeten wa beter worden afgesteld.

ma de traktor timecode's zijn maar tijdelijk. kga wel is VDJ timecode's bestellen. Kon gwn ni lang wachten, wilde het absoluut is
testen :p
 

Posted Mon 16 Mar 09 @ 4:02 pm


(Old topics and forums are automatically closed)