Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj 5.07

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste leden,

Ik gebruik Virtual Dj al een tijdje alleen zit met een klein probleempje.... Als ik een mix wil inladen en wil verder spoelen dan kan ik dit maar tot 25 minuten en dan houdt hij ermee op terwijl hij 76 minuten lang is!

Is er een instelling die ik moet veranderen of doe ik zelf iets fout want ik wil in de mix een nummer knippen

Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt

Reinout
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 4:14 am
Analyseert VDJ niet verder of denkt VDJ dat je mix slechts 25min lang is? Anders heeft het met je Max Load te maken.
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 4:27 am
Hóeft flanger69 z'n serial number niet in te vullen?
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 4:29 am
Hij Analyseert het niet.....

Doe ik dan iets fouts?
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 4:46 am
Lol Bob.

Ja hij moet dat :)
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 4:46 am
bobhofmans wrote :
Hóeft flanger69 z'n serial number niet in te vullen?


Ik help iedereen, heb geen boodschap aan "vul je serial eerst in".



On topic: Als je je Max Load op "Always" zet zou je mix helemaal moeten inladen. Let wel dat dit erg veel RAM-geheugen nodig heeft.
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 7:18 am
Dan vrees ik dat je hierdoor je license zelf kan verliezen. Ik vind het persoonlijk niet meer dan normaal, want als iemand met een gekraakte versie problemen heeft kan hij hier toch support krijgen, terwijl hij geen rotte cent heeft betaald en wij toch wel een paar honderd en euro's.
Ik zeg niet dát hij een gekraakte versie heeft, maar als di niet het geval is, wat is dan het probleem om je serial in te vullen?
 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 8:37 am
DJ Skullknight wrote :
Dan vrees ik dat je hierdoor je license zelf kan verliezen.


HAHA! Waarvoor? Helpen? Of het nu een crackgebruiker is of niet, interesseert me niet totdat VDJ mij gaat beginnen betalen als marketing crew.

 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 8:47 am
VanStino ik vind het zeer goed dat je iedereen wil helpen. En er is ook geen regel die zegt dat je geen non license users mag helpen. Want dit zijn of worden potentiële vdj pro of limited users. En ze kunnen de demo versie 20 dagen gebruiken. Dus als zij vragen hebben mogen zij die altijd stellen en mogen die opgelost worden.

Maar als ik vind dat sommige berichten niet van toepassing zijn voor non license users, dan maak ik deze berichten 'onzichtbaar' voor de non license users. Ik kan dit ook met berichten die niet van toepassing zijn voor de limited edition users en ga zo maar door.

@DJ Skullnight: Wat je gekocht hebt, kan je ook niet verliezen. De license zijn op basis van wat je gekocht hebt. En als je pro user bent, kan je experienced pro user worden, als je actief bent op het forum en zo genoeg bijdrage geeft aan de community.

Voor de rest zie ik niet echt problemen en heeft VanStino niets verkeerds gedaan. De regel om geen support te geven aan non license users is er enkel gegroeid uit problemen met crack users en met veel overbodige vragen en dergelijke. Ik kan niemand verbieden om iets te posten.

Dus hou rekening met elkaar, begin niet te snel met verwijten te gooien van 'jij bent een crack user'. De crew en ik zullen dat wel bepalen. Als je problemen hebt, mag je mij altijd een PM sturen. Daar ben ik voor.

leef en laat leven

mvg

Solarius



 

Posted Wed 11 Feb 09 @ 10:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)