Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dj console RMX + timecode

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,

vraagje...
draai nu al tijdje met de RMX dit gaat wel goed maar kzou er nu ook graag timecoded cd of vinyl bij willen
Ben aan het denken om bv te beginnen met 1 cdspeler om zo de 2 decks te kunnen bedienen..
Lukt dit met de interne geluidskaart van de RMX?
Hoe dit aan te sluiten en wat heb ik nodig?

bijkomende vraag
als ik de console aansluit via de gewone RCA op externe mixer is altijd het volume wat laag..
zou hiervoor die versterkte 1/4 aansluitingen willen gaan gebruiken
maar is mij nog ni echt duidelijk hoe...
hoe sluit je dit bv aan op een DJM800?

grts
 

Posted Sun 08 Feb 09 @ 3:04 pm
Ja timecode werkt met de rmx. Je kan je platenspelers of cd spelers aansluiten via de line in en dan je mixer verbinden met de line out. Normaal gezien zou je dan de rmx als geluidskaart moeten gebruiken. Maar ik denk dat je dan de pro versie nodig hebt van VirtualDJ.

mvg

Solarius
 

Posted Mon 09 Feb 09 @ 10:22 am
Ja geen erg!
wil gerust upgraden..
maar moest dus eerst zeker weten of dit werkt..

wat bedoel je juist? console gebruiken als soundcard?
kan ik dan de console niet meer gebruiken als mixer ofwat?
moet ik dan sowieso nog een externe mixer gebruiken?

nu ook nog graag een antwoordje op vraag over de +4db uitgangen:)

THX alvast
 

Posted Mon 09 Feb 09 @ 10:30 am
Néé, maar je gaf aan dat je bijvoorbeeld een djm-800 wou aansluiten. Dus dat kan ook en ik denk wel dat je de remix als mixer kan gebruiken. Maar ik ben geen 100% zeker omdat ik dit zelf nog nooit gebruikt heb. Ik ga enkel uit van info van andere mensen.

Je kan op de djm-800 zelf de gain en het volume verhogen. Misschien moet je dat is proberen.

btw: even ingetikt op google hercules rmx + timecode en ik kreeg dit http://nl.virtualdj.com/forums/95642/General_Discussion/Hercules_Rmx_as_mixer_.html
 

Posted Mon 09 Feb 09 @ 10:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)