Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: itunes nummers ----> error??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Waarschijnlijk een noob vraag, maar ik kon er nergens op internet antwoord op vinden.
Alle nummers die ik uit het mapje itunes naar één van de twee decks sleep geeft een error. Wat is het probleem?
 

Posted Sat 07 Feb 09 @ 10:03 am
ergens een link gebroken met itunes database.
1ste oplossing: VDJ sluiten en iTunes opnieuw eens openen en dan opnieuw iTunes sluiten....daarna VDJ opstarten.
2de oplossing: de grove middelen.....XML bestanden in VDJ weggooien(zowel in root als eventueel externe schijf) en VDJ opnieuw opstarten zodat hij alles opnieuw aanmaakt.

normaal zou alles opnieuw moeten werken dan, kan ook zijn dat je de ID tags in iTunes aangepast hebt en dan kan het zijn dat het nummer er 2 maal in staat...1maal correct gelinkt en 1 maal met de foute link.

PS ik werk wel met Mac en dat is de enige oplossingen dat ik tot nu toe heb, de buttons in de preferences om database op te kuisen werken niet op Mac....daarom. ;-)

veel suc6
 

Posted Sat 07 Feb 09 @ 11:59 am
Hierboven staat "Vul je serial number in vóór dat je iets post".
Is dat nou zo moeilijk?
 

Posted Sun 08 Feb 09 @ 8:18 am
microtje wrote :
2de oplossing: de grove middelen.....XML bestanden in VDJ weggooien(zowel in root als eventueel externe schijf) en VDJ opnieuw opstarten zodat hij alles opnieuw aanmaakt.


Eerst even het XML bestand schoonmaken met de "Clean" functie in VDJ voor je dit doet, 99.9% van de tijd is oplossing 2 een vlieg doden met een tank.

 

Posted Mon 09 Feb 09 @ 1:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)