Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met VDJ ''skin maken''

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Patje_1PRO InfinityMember since 2007
Ik beb bezig met om een skin te maken nu heb ik de afbeelding verder aangepast en is het bestand groter geworden dan 11MB en nou geeft VDJ iedere keer als ik de skin aanklik de melding ''invalid skin file error line 0'' met een afbeelding die onder de 11MB is doet die het wel en alle andere bestanden die meer als 11 MB zijn geeft die dezelfde error, terwijl die een tijd terug ook gewoon bestande pakte van +36MB.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
 

Posted Sun 01 Feb 09 @ 2:05 pm
Ik ken zelf niets van skins maken en dergelijke. Maar ik heb even in het skin forum gezien en gemerkt dat je daar ook wel actief bent. Misschien kan je het daar beter vragen.

Btw ik heb het aan 'cstoll' (Teamer) laten weten. Hij gaat het doorgeven aan het dev team. Maar in tussentijd denk ik dat het best is dat je dit probleem voorlegt aan andere skin developers en dat je daar feedback van krijgt.

mvg

Solarius

 

Posted Sun 01 Feb 09 @ 6:12 pm
Ik heb één van die skins down-geloaded die je in 'paint' aan kan passen met eigen logo, naam etc.
Echter, het openen daarna lukte me niet. In de text-instructions geeft de skin-developer volgend commentaar:


NOTE

If you encounter an error: Invalid skin file (error line 0 in the xml file) extract files to skin directory.


DJ Shahar
www.djshahar.com



Misschien heb je hier iets aan. Zelf begrijp ik niet zo goed wat-ie bedoelt: 'extract files'? van welke folder naar welke folder?
Ik heb wat ge-experimenteert en het daarna opgegeven. Eigenlijk is het een beetje "spielerei", dat veranderen van skins.
Tenslotte, als je dansvloer vol staat en de mensen hebben plezier, maakt het logo op je skin weinig uit.


Mvg
Bob
 

Posted Sun 01 Feb 09 @ 6:43 pm
Patje_1PRO InfinityMember since 2007
Het heeft verder niks met het logo of iets te maken...
Het ging namenlijk als volgt:
Ik was met de skin bezig, het zip bestand met de bmp en de xml bestand staan gewoon in de map van virtual dj en op het moment dat ik dus het bmp bestand had aangepast, waarna het bmp bestand dus groter als 11MB was geworden pakte virtual dj de skin niet meer.

Het is eigenlijk dus zo dat als het bpm bestand in het zip bestand groter dan 11MB word dan werkt de skin niet meer.
 

Posted Tue 03 Feb 09 @ 10:35 am
Maar het is nu opgelost ?

 

Posted Tue 03 Feb 09 @ 11:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)