Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Opnemen en opslaan van video clips?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Zoals ik in een andere post al zei gaat het opnemen, opslaan en overzetten op MP3 van audio-files perfect.
Nu wilde ik hetzelfde met een aantal video clips doen. In VDJ opnemen, bedoel ik. En eventueel later een DVD burnen.
Ik clickte netjes "record movie", gaf het beestje een naam, die naam verscheen ook als video clip in "Mijn documenten", alleen aan het eind van het verhaal had de file 0 bytes en was er dus niets.
Doe ik iets verkeerd of kan het gewoon niet?
Mvg
Bob
 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 8:22 pm
Ik heb ook al gelezen en gehoord dat het mogelijk is om dit te doen met de nieuwste versie van VDJ. Volgens mij best eens kijken naar instellingen in de User Manual ofzo?
 

Posted Wed 21 Jan 09 @ 3:24 am
Een gedeelte van het raadsel is opgelost: ik had de recording session op automatische start staan, d.w.z. als je op Play in de browser drukt, moet het opnemen beginnen.
Dat gebeurde echter niet en ik drukte nóg een keer op record. Dat gaf dus die 0 bytes. Gisteren.
In het user's manual vond ik niets bijzonders. Dus nu nog een keer geprobeerd maar zónder automatische start. Dus eerst Play van de video, dan naar record en druk start recording.
Toen begon hij idd op te nemen.
Alleen stopte-ie na 1.09 minuut.
Dus ik moet verder zoeken.
 

Posted Wed 21 Jan 09 @ 5:04 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Wed 21 Jan 09 @ 11:56 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
deze driver moet je hebben avicap32dll maar ik vind de driver setup niet meer anders stuurde ik hem naar je toe sorry daar voor
maar komt er op neer dat je een avi recorder driver moet vinden zo als die lame.dll
hoop dat je hier iets mee bent


veel plezier nog
dimi
 

Posted Wed 21 Jan 09 @ 12:08 pm
Dimi, alvast bedankt, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Bob
 

Posted Fri 23 Jan 09 @ 9:12 am


(Old topics and forums are automatically closed)