Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Scan For BPM's

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Als ik Virtual DJ Pro (de nieuwste versie op dit moment) heb opgestart wou ik alle BPM's weten door ze te laten scannen door het programma zelf. Ik selecteerde en scande ze. Maar als ik Virtual DJ Pro afsluit en dan weer opstart ben ik alle BPM gegevens kwijt! Hoe kan dat? Hoe kan ik er voor zorgen dat die gegevens worden onthouden op een of andere manier.

DJ Ezzzy
 

Posted Fri 16 Jan 09 @ 3:27 pm
Normaal gezien gebeurt dat automatisch, tenzij je op een niet-correcte manier VDJ afsluit, bijvoorbeeld hij is volop bezig met scannen als de stroom uitvalt, dan heb je dikke pech. Maar als je hem gewoon zijn gang laat en als hij klaar is op een normale manier afssluit, mag er geen probleem optreden. En anders eens kijken of je in de map VDJ bij jouw documenten (als je Vista gebruikt) een bestand heebt met de naam Virtual DJ database.xml of iets dergelijks.
 

Posted Fri 16 Jan 09 @ 3:52 pm
Hm nu doet hij het opeens wel maarja oke.

Topic kan gesloten worden.
 

Posted Sat 17 Jan 09 @ 6:58 am
engessaPRO InfinityMember since 2008
Ik heb hetzelfde probleem :/ Draai op een MacBook met Mac OS X 10.4, van de week alles opnieuw geinstalleerd en nu maakt VirtualDj geen database aan. Al mijn voorkeuren worden opgeslagen maar niets met betrekking tot de nummers die ik gescant heb. Kan nu elke keer alles opnieuw gaan scannen als ik wil gaan draaien, behoorlijk irritant.
 

Posted Sun 18 Jan 09 @ 9:26 am
Moet je een keertje in het Mac software gedeelte zien op deze site. Hier vind je misschien iets over terug, of heb je misschien een bug ontdekt in de VDJ Mac versie.

 

Posted Tue 20 Jan 09 @ 12:08 pm
djsuitCUE userMember since 2009
Ik heb hetzelfde probleem. Virtual Vinyl 5.2. Heb m'n hele tracklist gescand (duurt een tijdje). Netjes afgesloten, maar bij opnieuw opstarten is alle BPM info weg. Zowel op een Imac als op macbook pro (Leopard 10.5.6). Help!
 

Posted Thu 26 Feb 09 @ 7:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)