Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geen geluid meer! HELP!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Enzio-DHome userMember since 2009
Ik ben al een tijd aan het mixen met Virtual dj, via m'n geluidskaart (EWS88MT) wave 1/2 en 3/4 richting mengpaneel, werkte perfect!! tot er geen geluid meer uit kwam, op een duistere dag in december!! Ligt het aan het kastje waaraan mijn geluidskaart is aangesloten, ligt het aan de ASIO driver? alles al geprobeer van het opnieuw installeren van ASIO drivers, virual DJ, geluidskaart, hij doet het gewoon niet meer! Wie heeft het zelf misschien een keer meegemaakt en heeft tips?
 

Posted Sun 04 Jan 09 @ 5:42 am
Klaarblijkelijk heb je dit forum nog niet echt doorgesnuffeld. Als je dat wél gedaan zou hebben, zou je moeten weten dat
"No license, No tips".
Wij gaan er nu van uit dat je een gekraakte versie van VDJ hebt. Dat zal dan ook de oorzaak van je crash zijn.
Als dat niet het geval is en je wél een legale versie hebt, mijn excuses en vul je serial number in onder "Modify my profile".
Mvg
Bob
 

Posted Sun 04 Jan 09 @ 6:45 am
Waar zit Superstom eigenlijk. Die is toch admin op dit forum. Weet jij er misschien iets van Bob ?
 

Posted Sun 04 Jan 09 @ 9:36 am
Hi Solarius, Ewout vertelt me in een post ergens in september/october j.l. dat ie er "soms wel eens moe van wordt", waarmee hij de piraten en krakers bedoelt en hun eeuwig dezelfde vragen. Verder zegt hij in november op vakantie te gaan en na terugkomst er heel goed over na moet denken of hij wel terug zal komen.
Nou, hij is óf op een of ander eiland bij een plaatselijke schone blijven hangen (:D) óf hij heeft er inderdaad geen zin meer in.
Het lijkt erop dat we zonder Nederlands-talige moderator zitten.
Saludos
Bob
 

Posted Sun 04 Jan 09 @ 5:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)