Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecode en audio-cd's

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Helaba!

Ik heb twee cd-spelers en een mengpaneel. Tot nu toe speel ik mijn audio-cd's af op deze cd-spelers.
Ik ben echter van plan om over te stappen op een tijdscode systeem. Ik heb de Maya44SE Usb op het oog en de Virtual Dj software.
Ik zit echter met een vraagje: ik sluit mijn tijdscode systeem correct aan. Dan heb ik de mogelijkheid op met tijdscode-cd's mijn liedjes op de computer af te spelen via mijn cd-spelers. Maar is het dan nog mogelijk om gewone audio-cd's af te spelen op deze cd-spelers?
Ik heb namelijk nog een heleboel audio-cd's en het zou een hele tijd duren vooraleer ik deze gedigitaliseerd zou hebben.

Indien het niet mogelijk is om gewone audio-cd's af te spelen op een tijdscode-systeem, wat is dan de beste oplossing?
Herinner, het digitaliseren van mijn audio-cd's is geen optie omdat dit veel te veel tijd in beslag zou nemen.

Bedankt.
 

Posted Mon 29 Dec 08 @ 8:22 am
wat je ook kan doen is gewoon numark virtual vinyl kopen, dit is voor het moment de goedkoopste oplossing, dat bevat, 2 timecodes cd's, 2 tc platen, virtual vinyl box (geluidskaart) en virtual vinyl zelf (wat eigenlijk vdj is). dan kan je en timecode gebruiken en gewoon je cd spelers met normale audio cd's.

mvg
 

Posted Mon 29 Dec 08 @ 12:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)