Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Crossfader probleem!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik heb met me herules console rmx altijd als ik van bv. links naar het midden schijf dat ik volume verlies :S.. wat kan ik hier aan doen?
(gebruik de bijgeleverde virtual dj)

 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 2:53 pm
Eerst en vooral uwen serial invoeren (bij 'modify my profile'), dan gaat ge vel sneller hulp krijgen.
 

Posted Thu 25 Dec 08 @ 3:14 pm
gedaan :D
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 8:33 am
Ik vrees dat je er niets aan kunt doen, want als ik mij niet vergis kun je geen instellingen veranderen, indien dit toch lukt:
-> open VDJ
-> open config-menu
-> ga naar tabblad options
-> daar kan je een paar opties kiezen en dan moet je hem op smooth zetten (dat is zo bij mij en dan verlies ik pas volume van deck A als ik over de helft richting deck B ga)
Als ik mix gebruik ik trouwens niet de centrale crossfader, maar de crossfaders van Deck A en B die ik gebruik. Mijn centrale crossfader blijft dan gewoon mooi in het midden staan, tenzij ik een deck awt luider wil zetten zonder aan de gain te komen.

GreeTzZ

P.S.: Ik gebruik wel een MKII, maar volgens mij doet dat er niet toe.
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 8:49 am
thnx! ga ff kijken of het lukt

ja ik mix ook op die manier maar ook op andere manieren,, wat ik leuk vind op dat moment :D
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 8:56 am
Je kunt ook in het herculesprogramma in de config kijken bij geavanceerd, hier zijn ook crossfaderinstellingen te doen, onder andere het in de midden vergrendelen van je crossfader, wat ik zelf altijd doe omdat ik hoofdzakelijk met de a en b fader werk.
 

Posted Fri 26 Dec 08 @ 2:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)