Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem vdj + behringer bcd 3000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ben nieuw hier opt forum. Ik heb hier wel al veel gelezen in verschillende topics maar eigelijk zijn er geen die mij een duidelijk antwoord kunnen geven vandaar dat ik een nieuw topic open..

laptop: windows vista 64bit
1.86 gh
80 gig geheugen waarvan 20 bezet
dual core processor

type vdj: trial 5.0

console: behringer bcd 3000


Na lang sukkelen heb ik uiteindelijk de juiste driver gevonden (http://www.rjshop.nl/default.aspx?N=205&NieuwsBerichtID=30&NieuwsGroepID=3) Nu reageerd de bcd perfect op hetgeen ik wil.

Probleem is het volgende: Instellingen zijn vertrekkende uit een laptop, dan zet ik de luidspreker + koptelefoon, laatste bcd 3000.

In mijn koptelefoon hoor ik alle twee de muziek ik kan ieder kanaal apart horen en gisteren werkte alles perfect toen er plots een ruis op kwam ik verandere nr bcd 3000 nr asio dan werkte het terug dan zette ik het terug nr bcd3000 en het bleef goed. Nu zou ik niet willen dat het plots begint te storen als ik aan het draaien ben.

mvg John
 

Posted Wed 17 Dec 08 @ 4:46 am
gelieve eerst uw serialnr in modify my profile in te vullen, dan ziet iedereen dat je een legale versie bezit.anders zal je geen ondersteuning krijgen.
Mvg Albert
 

Posted Wed 17 Dec 08 @ 5:40 am

type vdj: trial 5.0
[/quote]

 

Posted Wed 17 Dec 08 @ 5:42 am
1, de demo is 5.2 , u heeft de 5.0, dus als u een serialnr heeft moet u die invullen in modifile my profile , ander gaan we ervanuit dat u een crack gebruikt!!!
Mvg Albert
 

Posted Wed 17 Dec 08 @ 7:05 am
Ik heb ook een kleine ruis op me koptelefoon. Wanneer ik de muziek draai hoor je het eigenlijke niet meer. Moet je wel zeggen dat ik van vista terug ben op windos. Daar loopt het allemaal wat beter op. Anders moet je even een duel boot aan maken.
Heb je ook nog gekeken op de site van Bheringer ? Daar staan op dit moment geloof ik de nieuwste vista drivers. Zo ver ik weet zijn dat beta drivers. Vandaar dat ik nog niet over ben gestapt op vista. Laat ze eerst maar met goede drivers komen voor dat ik over ga.

Mocht je wat geld over hebben adviseer ik Virtual dj te kopen. Dan is het namelijk mogelijk speciale Behringer mappen te downloaden. Dan werkt alles echt mega goed. Dit kan alleen wanneer je officeel een licentie heb. Het is niet mogelijk met een trail verzie. Maar geloof me virtual dj is de beste investering die je kan doen. Gewoon vragen voor de kerst. ha ha ha

Moet zeggen het al heel wat heftige sets gedraait heb met me trouwe virtualdj en me Behringer, maar moet te geven dat ze me nog nooit in de steek hebben gelaten. super stabiel systeem hoor.

Succes Ricardo
 

Posted Wed 17 Dec 08 @ 1:50 pm
Gisteren weer geprobeerd en het programma reageerde weer niet op de behringer. Ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar tervergeefs, het begint mij tegen te steken.. Dan op een andere laptop ( ook vista) geprobeerd en daar valt de vdj uit na ongeveer 30 sec muziek spelen.

Nu mijn laatste hoop is vanavond xp installeren en alles installeren volgens het boekje. En hopelijk werkt het op xp! Ik denk toch dat het al veel stabieler zal zijn met xp. Ik heb de behringer 3 weken en heb nog nie anders gedaan of gesukkeld op vista..

grtzz
en
bedankt al voor de hulp e


 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 1:49 am
Aromavera zou je me kunnen verder helpen op msn?
Mijn e-mail: djjohn(a)live.be

Bedankt e!

grtzz
 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 2:10 am
syncro98 wrote :
Aromavera zou je me kunnen verder helpen op msn?
Mijn e-mail: djjohn(a)live.be

Bedankt e!

grtzz


het is niet toegelaten om gebruikers zonder serial te helpen, dit kan de gebruikers met serial hun liscense kosten
 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 6:15 am
Oké mijn account mag verwijderd worden! Bij deze ga ik hem niet kopen.
 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 6:51 am
dat jij de trial gebruikt geloof ik niks van. u schrijft dat je de 5.0 gebruikt de trial is 5.2!! dus aan u de keuze nu ,u gaat die crack verwijderen die u nu heeft , of er zal melding gemaakt worden aan het vdj team.. u mag toch niet verwachten dat iemand met een licencie een copie gaat doorsturen naar jou?? komaan jongen.
mvg Albert
 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 6:57 am
syncro98 wrote :
Oké mijn account mag verwijderd worden! Bij deze ga ik hem niet kopen.


Nogal dom, want VDJ is het beste dj programma dat er is.
De trial is - zoals het woord zegt - om VDJ uit te proberen. Gezellig thuis "plaatjes draaien", kijken hoe het werkt, hoe de files worden overgenomen, hoe de wissels gaan etc..
De trial dient er niet toe om te experimenteren met een andere controller.
De moeilijkheden die je nu hebt zou je niet hebben met een officiele versie.

En by the way, Sven bedoelde, we mogeh niet per e-mail helpen. Het is niet toegestaan adressen uit te wisselen of elkaar files te sturen.
Normaal gezien worden trial users wél geholpen, maar op dit moment is onze moderator op vakantie en niet iedereen kan het verschil zien tussen een "legale no-licence" (dwz trial user) en een piraat.

Oooops, dit kruist met de post van Albert, die dus wél kan zien dat je geen legale trial hebt. En als we jouw bovenstaande moeilijkheden eens goed bekijken, dat gebeurt met een officiële versie niet.
Als je professioneel wilt draaien en geld wilt verdienen, heb je professioneel spul nodig. Dat was het eerste wat ik leerde toen ik in het verre verleden begon te draaien.


 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 7:11 am
Ik zal wel voort doen met den traktor LE dat bij de behringer zat. Spijtig dat ik vdj ermee niet kan testen. Dat was eigenlijk gewoon de bedoeling. De trial is ondertussen toch bijna verlopen dusja.

@Albertloos kheb mij gewoon mistypt tmoet dus 5.2 zijn maar ik kan die post niet veranderen!
mvg
 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 9:08 am
bobhofmans wrote :
syncro98 wrote :
Oké mijn account mag verwijderd worden! Bij deze ga ik hem niet kopen.


Nogal dom, want VDJ is het beste dj programma dat er is.
De trial is - zoals het woord zegt - om VDJ uit te proberen. Gezellig thuis "plaatjes draaien", kijken hoe het werkt, hoe de files worden overgenomen, hoe de wissels gaan etc..
De trial dient er niet toe om te experimenteren met een andere controller.
De moeilijkheden die je nu hebt zou je niet hebben met een officiele versie.

En by the way, Sven bedoelde, we mogeh niet per e-mail helpen. Het is niet toegestaan adressen uit te wisselen of elkaar files te sturen.
Normaal gezien worden trial users wél geholpen, maar op dit moment is onze moderator op vakantie en niet iedereen kan het verschil zien tussen een "legale no-licence" (dwz trial user) en een piraat.

Oooops, dit kruist met de post van Albert, die dus wél kan zien dat je geen legale trial hebt. En als we jouw bovenstaande moeilijkheden eens goed bekijken, dat gebeurt met een officiële versie niet.
Als je professioneel wilt draaien en geld wilt verdienen, heb je professioneel spul nodig. Dat was het eerste wat ik leerde toen ik in het verre verleden begon te draaien.




dat was idd wat ik wou zeggen, twas ff snel tussendoor gereageerd dus khad niet echt de tijd om men post goed te overlezen, bedankt voor de correctie

mvg

 

Posted Thu 18 Dec 08 @ 12:28 pm
Was inderdaat niet van plan mensen via de msn te helpen. (Heb niet eens msn). Als ik antwoorden weet op het form dan probeer ik mensensen daar mee te helpen. Zo als je al eerder heb kunnenl lezen zijn bob en ik erg te vreden gebruikers. Die altijd berijd zijn mensen te helpen op het form . Al zijn het geen gregistreerde gebuikers proberen we altijd mensen te helpen. Jammer is het om te zien hoe mensen dan weer regageren. Ik vind het ech schandalig hoe een niet geregestreerde gebuiker reageerd. 1. Doe normaal we proberen je te helpen en reageren niet altijd meteen maar dat komt omdat het een niet betaalde baan is. 2. Als je denkt dat er andere programma's beter zijn meteen doen lekker nog een paar jaar aan kloten. 3. Jammer dat je als niet geregistreerde gebruiker vdj geen kans hebt gegeven wij hebben je namelijk als geregisteerde gebruiker dat wel gegegeven.

Teleur stellend dit soort dingen. Ben blij dat er op het form ook mensen wel blij zijn met onze hulp. Kan me voorstellen dat geregistreerde gebuikers geen zin meer hebben niet geregistreerde gebuikers willen helpen. Ik probeer dit altijd wel te doen om mensen te overtuigen hoe geweldig programa vdj is. Maar op deze manier word ik er zelf niet goed van.

Jammer dat je niet voor het meest prof. programma hebt gekozen.

Ricardo
 

Posted Sat 20 Dec 08 @ 12:48 pm


(Old topics and forums are automatically closed)