Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ Console VDJ.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,
ik heb een hercules DJ Console gekregen en ik vind de bijgeleverde versie van VDJ een beetje saai worden omdat ik die al eerder een tijdje op mijn pc heb gehad ( zonder console ). nu wou ik dus vdj upgraden naar VDJ DJ console 3.4.1 maar ik kan die upgrade nergens vinden.
weet iemand waar ik die kan downloaden ?
alvast bedankt DJ erwinn

( ik heb geen serial erbij gekregen omdat je die niet bij een Hercules DJ Console krijgt. vandaar mijn no license. )
 

Posted Sat 06 Dec 08 @ 10:12 am
Als je de serial van je Vdj invoert in je profiel, en aangeeft wat voor gebruiker je bent, dus in jou geval een Hercules console gebruiker, zal je als de serial geldig is de knop downloadcenter zien verschijnen in de 2e menubalk hier boven. Als je hier op drukt krijg je een overzicht van alle voor jou versie van toepassing zijnde updates. Daar zal ie dus bij zitten als het goed is.

Dit kan echter alleen als je de serial hebt, die moet je dus eerst fixen, anders gaat het niet lukken en heb je dus geen recht op de updates.

Succes

Maarten.
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 8:47 am
bij elke aankoop waar vdj inzit krijg je een serial, ook bij de hercules dj console, voer die eerst in in uw profiel en daarna zien we dan wel verder

mvg,
sven
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 8:58 am
bij elke aankoop waar vdj inzit krijg je een serial, ook bij de hercules dj console, voer die eerst in in uw profiel en daarna zien we dan wel verder

mvg,
sven

ik heb geen serial gekregen bij mijn dj console.. ik heb een cd erbij gekregen van hercules en daar stond virtual DJ op maar dan een DJ Console edition van VDJ.. Dus ik heb geen serial..
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 11:56 am
er staat een serial langs op de hoes van de cd doos
 

Posted Sun 07 Dec 08 @ 6:18 pm
ik heb geen cd doos gekregen ?
 

Posted Mon 08 Dec 08 @ 9:43 am
hoe kon je dan vdj instaleren, die cd zit toch niet los naast je console, op de hoes van de cd staat er een serial
 

Posted Mon 08 Dec 08 @ 2:20 pm
hallo,

Ik ben nieuw in het wereldje en leerde virtual dj kennen via een vriend. ik heb het zelf aangeschaft en heb nu net een hercules dj control MP3 gekocht via marktplaats. helaas zat er bij deze "mixer" geen serial code voor de bijgeleverde versie van vdj (3.4.2) ofzoiets. ik heb dus een legale versie van 5.2 maar ik kan in deze versie niet mijn hercules console terugvinden. ook niet na het opnieuw installeren van beide progamma's.. ik heb ook al constant alles opnieuw opgestart e.d.!

het begint nu echt vervelend te worden.. kan iemand die dit heeft meegemaakt helpen?

groeten!
 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 10:27 am
hallo,

Ik ben nieuw in het wereldje en leerde virtual dj kennen via een vriend. ik heb het zelf aangeschaft en heb nu net een hercules dj control MP3 gekocht via marktplaats. helaas zat er bij deze "mixer" geen serial code voor de bijgeleverde versie van vdj (3.4.2) ofzoiets. ik heb dus een legale versie van 5.2 maar ik kan in deze versie niet mijn hercules console terugvinden. ook niet na het opnieuw installeren van beide progamma's.. ik heb ook al constant alles opnieuw opgestart e.d.!

het begint nu echt vervelend te worden.. kan iemand die dit heeft meegemaakt helpen?

groeten!

hallo pebe1988

als u naar de settings gaat van VDJ moet u naar de tab : Remote Controll gaan.
Dan Kunt u de Hercules DJ Console activaten en dan moet hij het doen ;)
succes,

DJ erwinn
 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 2:23 pm
pebe1988 wrote :
hallo,

Ik ben nieuw in het wereldje en leerde virtual dj kennen via een vriend. ik heb het zelf aangeschaft en heb nu net een hercules dj control MP3 gekocht via marktplaats. helaas zat er bij deze "mixer" geen serial code voor de bijgeleverde versie van vdj (3.4.2) ofzoiets. ik heb dus een legale versie van 5.2 maar ik kan in deze versie niet mijn hercules console terugvinden. ook niet na het opnieuw installeren van beide progamma's.. ik heb ook al constant alles opnieuw opgestart e.d.!

het begint nu echt vervelend te worden.. kan iemand die dit heeft meegemaakt helpen?

groeten!


voer dan eens de serial van de 5.2 hier in zodat we toch zien dat je dit aangeschaft hebt
 

Posted Tue 09 Dec 08 @ 2:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)