Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Skins werken maar niet.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

Ik heb nu een 'DJ Control mp3' van Hercules cadeau gekregen. Geweldig!
Maar er is één ding: de resolutie van de skin van Virtual DJ die er bij zat komt niet overeen waardoor die niet zuiver is als ik hem weergeef op volledig scherm. Ik dacht dus maar skins hier te gaan downloaden. Nu, dat doet hij zonder problemen, alleen is er altijd iets fout in de XML-code ofwel staat de software volgens de installer niet geïnstalleerd. Wat doe ik verkeerd? En is er een werkende skin voor een scherm van 1280x800?

Bedankt!
Frederick
 

Posted Fri 28 Nov 08 @ 2:47 pm
frevex wrote :
Hallo

Ik heb nu een 'DJ Control mp3' van Hercules cadeau gekregen. Geweldig!
Maar er is één ding: de resolutie van de skin van Virtual DJ die er bij zat komt niet overeen waardoor die niet zuiver is als ik hem weergeef op volledig scherm. Ik dacht dus maar skins hier te gaan downloaden. Nu, dat doet hij zonder problemen, alleen is er altijd iets fout in de XML-code ofwel staat de software volgens de installer niet geïnstalleerd. Wat doe ik verkeerd? En is er een werkende skin voor een scherm van 1280x800?

Bedankt!
Frederick

er zijn skins van 1200x800, enkel weet ik niet of deze wel echt werken bij u, wat kan je doen!! zoek is bij de skins allemaal de 1200x800, en test is uit welke wel werken, wat ook belangrijk is , hoe de resolutie is ingesteld van uw beeldscherm: als deze is ingesteld op 1200x800, dan kan je geen grotere skins gebruiken, wel als ze kleiner zijn , maar dan mag je ze zeker niet uitvergroten op dat vierkantje rechtsboven, kan voor problemen zorgen ,,, de xml code waar een fout kan inzitten, kan je proberen is naar de man een bericht sturen of via vdj support om deze is te checken op eventuele fouten.
ik hoop dat ik je toch iets heb kunnen helpen.
Mvg Albert
 

Posted Sat 29 Nov 08 @ 8:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)