Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: de grote aldi aanbieding dj controller - Page: 7

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

@mat1234dedude

Microfoon lijkt niet gekoppeld aan een van de interne geluidskaarten, ik heb op geen enkele ingang het microfoonsignaal teruggevonden. Het geluid lijkt direct aan de main outputs gekoppeld. De versterking van de microfooningang is daarbij ook erg laag. Ik heb 't nu ook weer niet zo ontzettend uitgebreid getest, maar denk dat ik microfoon en kabeldefecten toch kan uitsluiten. Heb getest met een sennheiser dynamic mic met xlr kabel op de xlr mic aansluiting op de controller.
 

Posted Mon 01 Aug 11 @ 3:27 am
s.waterreus wrote :
marktplaats staat er ook vol mee


Zegt genoeg, denk ik... ;)
 

Posted Mon 01 Aug 11 @ 11:17 am
Voor de vakantie heb ik de Aldi DJ Controller aangeschaft en na wat stoeien goed werkend gekregen.
Nu ben ik terug van vakantie 3 weken later en doet me DJ Controller het niet meer.
Elke keer als ik Virtual DJ LE wil opstarten krijg ik de melding "The controller has not been detected. Please plug in the controller and start VirtualDJ again" terwijl de controller er gewoon in zit. Zelfde port als voorheen.
Ik heb al andere sub-poorten en andere usb-kabels geprobeerd maar ik krijg hem niet meer werkend.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
 

Posted Thu 11 Aug 11 @ 5:27 am
Kan me post niet meer edit'e.
Maar hij draait weer. Geen idee hoe maar wat verder gespeeld met verschillende poorten en kabels en hij doet het weer.
 

Posted Thu 11 Aug 11 @ 6:40 am
Aanpassen van je post moet binnen ong. een uur gebeuren. Daarna lukt het niet meer.

Je hebt wrs toch een probleem met de USB-aansluitingen in je PC, console of de kabel. Idd is dezelfde poort gebruiken het beste, maar aansluiten op een andere poort betekent meestal alleen maar dat de driver opnieuw moet worden geladen. En dan moet je echt even wachten totdat je PC klaar is voordat je VDJ opstart.
 

Posted Thu 11 Aug 11 @ 7:01 am
1 tip koop een hercules Dj Controller Mp3 E2.
Is rond de 90,-/100,-euro
het is ook van een goed merk!
Ik heb hem zelf ook werkt prima! alle kabeltjes meegeleverd.
 

Posted Fri 12 Aug 11 @ 4:05 am
>>KLIK<<

"Lees voordat je aan de slag gaat op dit forum de volgende regels even door;"

"Als je in het bezit bent van een serienummer, registreer je dan ook...."

"....wat is de beste hardware, of welke controller is beter. Dit is persoonlijk voor iedereen... "

Wat doet een Hercules MP3 in een topic over de Aldi controller?
Goed bezig, al met al....
 

Posted Fri 12 Aug 11 @ 4:59 am
DJJorbHome userMember since 2011
Hallo,

Ik wil graag mijn microfoon op de dj controller aansluiten, dit wil echter niet lukken.
Hoe moet dit? Moet er nog een extra kabel vanuit het mengpaneel naar de computer toe gelegd worden?
Wat voor instelling in virtual dj is dit?
Ik wil dit gebruiken om over de muziek heen te praten.

m.v.g.

Bjorn
 

Posted Wed 17 Aug 11 @ 6:18 am
ligt aan de versie van vdj die je gebruikt, welke controller je hebt en zo verder.

lees de handleiding eens door, dan kom je een stuk verder
 

Posted Thu 18 Aug 11 @ 4:27 am
djspideyControlleristMember since 2007

hallo allemaal ik heb ff van pagina 1 tot hier zitten lezen.
En heb gelijk al door dat er heel veel dezelfde klachte worden geschreven.
Nou komt ie dan he, ik heb ook aldi controller gekocht, en install het, gelijk alles werkend.
Toppie vet geluid kan top mixen nergens geen problemen mee dat was dag 1.
Dag 2 pitch werkt niet meer error in soundkaart, scratch werkt niet meer, goed dat was dag 2.
dag 3 hele panel niet meer werkend.
Alles opnieuw geinstalleerd, eindelijk weer werkend, doet mijn search het niet meer, gloeiende gloeiende heb ik weer.
Goed dag 4 error in soundkaart, dat niet alleen heb ik het weer goed gekregen, ga ik mixen ben ik 45 min aan het mixen,
wil ik een overgang maken heel voorzichtig met linker deck a vulome regeling, gaat in eens mij pitch er mee bemoeien dus ik beweeg mijn schuiver om hoog werkt mijn geluid niet, maar mijn pitch gaat in eens sneller echt vet raar.

Na weken kloten elkedag weer een ander probleem.
ik kan je nu wel vertellen 1= ze hadden beter virtual dj 5.0.7 aan kunnen houde 10 keer stabieler.
2 het programma werkt totaal niet goed met elkaar ook niet met update's.
3= sorry dat ik het zo zeg, maar WTF ing klote ding erg teleurgesteld.
Ben bezig het terug te sturen en iets anders voorelkaar te proberen te krijgen.
Een die wel gewoon werkt zoals het hoort. nederland.
Aldi en virtual dj zijn heel erg goed in hun matriaal en prgramma's, maar dit is echt ramp.
Hoop dat ze een beter updat voor de LE virtual dj gaan maken.
Want niet iedereen heb genoeg geld om ff 145 euro uit tegeven om het te upgraden naar pro.
Met een beetje goed vansoen maken ze er een, die werkend en goed is.
Het beste allemaal en hoop dat er wel mensen zijn die het wel beter hebben getroven. l8errrrrr
 

Posted Sun 21 Aug 11 @ 5:12 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Zo , heb jij even een brol van een controller te pakken!
Het is blijkbaar elke dag een uitdaging om ermee aan de slag te gaan.
ik kan niet tegen zulke onzekerheden, indien ik een optreden heb is het matriaal wel het laatste waar ik me zorgen over wil maken ;)
wat ik wel kan stellen is : het ligt niet aan VDJ! ik bedoel ik heb dezelfde software, alleen andere hardware en heb al dat gedonder gelukkig niet.
Vragen om een nieuwe versie LE is het volgens mij niet , vraag de fabrikant van de controller om een deugdelijk product dat lijkt me eerder gangbaar ;)

Ik hoop dat je eruit komt en gewoon gebruik kan maken van je spulletjes...
 

Posted Mon 22 Aug 11 @ 1:18 am
DJJorbHome userMember since 2011
Beste mensen,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag.
Ik heb zelf ook de dj controller, gekocht bij aldi. Op de voorkant van het mengpaneel zitten 2 aansluitingen voor een microfoon, en 1 microfoonvolumeknop. Ik wil echter mijn microfoon aansluiten op dit mengpaneel, zodat ik kan praten over de muziek heen.
Ik heb alles geprobeerd maar het wil me maar niet lukken. Hoe moet dit? Kan iemand me helpen die het wel gelukt is?

M.v.g.

Bjorn

PS: Sorry dat ik geen licentienummer in heb gevoerd, maar dat zat niet bij de install CD die bij het mengpaneel zat.
 

Posted Wed 07 Sep 11 @ 8:26 am
DJJorb wrote :
Beste mensen,


PS: Sorry dat ik geen licentienummer in heb gevoerd, maar dat zat niet bij de install CD die bij het mengpaneel zat.


welke versie gebruik je nu dan, als je geen serienummer kan invoeren bij opstarten van vdj?
 

Posted Wed 07 Sep 11 @ 8:48 am
jns38LE userMember since 2011
Ik geloof dat ik gek wordt. Net die controller voor mijn verjaardag gekregen, maar Windows (7 64 bit) vertikt het de controller te herkennen, welke USB poort ik ook gebruik. Virtual DJ start niet eens op omdat er geen controller gedetecteerd wordt. Als ik alle problemen in dit forum lees, denk ik alleen maar dat ik al blij zou zijn als hij uberhaupt door windows herkent zou worden.. Ik ga maar slapen, en hoop dat er iemand suggesties heeft...
 

Posted Sun 25 Sep 11 @ 4:07 pm
Hallo,
Klopt het dat de microfoon het niet doet op de Aldi controller?
Hoor graag van jullie!
Mvg. Dion
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 2:15 pm
Dion, 3e post van boven op deze pagina.....
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 2:47 pm
Hij doet het dus niet:(
Wat moet ik kopen om hem wel te laten doen(ik gebruik de midi controller en pc en versterker)
Graag hoor ik van je!
Mvg. Dion
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 3:01 pm
En welke versie van VDJ?
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 3:03 pm
Het liefst gewoon zo'n ding waarmee ik elk programma kan gebruiken met mijn microfoon
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 3:10 pm
LOL :p
 

Posted Tue 20 Mar 12 @ 3:15 pm
47%