Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecode vinyls aansluiten!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey mensen ben ik weer met n timecoded vinylvraag...

Kan iemand mij in gewoon nederlands uitleggen hoe ik alles aan moet sluiten en hoe ik de windows instellingen moet hebben staan??? Ben nu hele dag aan het klikken en proberen geweest maar krijg t niet voor elkaar...

Ik heb n Acer Aspire 1350, met interne geluidskaart, Realtek AC 97 ofzo, ZONDER line-in.
verder nog 2 externe geluidskaarten, Hercules Muse USB die ik elk voor een aparte tafel kan/wil gebruiken.

ik heb Asio4all erbij, de nieuwste versie (2.7) en de geluidskaarten zijn geupdate.

en ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou graag een 3e kanaal willen voor de samples, net zoals ik nu bij advanced config heb, weet iemand hoe dat moet?

ik hoop dat ik het aan de praat kan krijgen want met de TCV is de hele VDJ ervaring nóg beter dan die al jaren is!

alvast bedankt, Peter Ywe
 

Posted Wed 24 May 06 @ 7:24 pm
Als je niet erg goed bent met computers raad ik het af om Asio4all te gebruiken. Deze setup is niet al te duidelijk en eenvoudig.
Als je budget het toelaat zou ik een Esi u46dj aanschaffen. Dan heb je nog maar 1 geluidskaart en is de setup in 2 klikken gedaan.

Als je meer info over Asio4All wilt hebben kijk dan op hun website, of kijk eens hier:
http://www.virtualdj.com/blog/DJ%20Emergency/blog2615.html
Ewout
 

Posted Wed 24 May 06 @ 7:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)