Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mapper voor DAC-2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dag collega dj's,

Als klassieke Denon gebruiker zoek ik de nieuwere markten op. Mijn oog (en oor) vie op VDJ. Megabangelijk vond ik! Vandaag m'n DAC-2 ontvangen en werkt in hoofdzaak keineig. Alleen sommige functies zou ik liever anders zien werken. Nu heb ik gelezen dat je een 'Mapper' kan downloaden maar dan heb je een geregistreerde versie van VDJ nodig. Die heb ik dus nu nog niet. Da's zo de kip en het ei... Zou eerst graag uitproberen en nadien met veel plezier de Pro versie aankopen. Hoe kan ik die 'Mapper' bekomen zonder een officiƫle versie te hebben van VDJ? Thanks !
 

Posted Wed 10 May 06 @ 9:41 pm
Dat kan helaas niet. Downloaden van effecten (waar deze mappers ook onder vallen) is beperkt voor de gebruikers met een volledige versie.
Als je nu reeds tevreden over het gebruik van VDJ met je Dac bent, kan het alleen nog maar beter worden als je de controller nog beter naar je wensen kan zetten.
Ewout
 

Posted Wed 10 May 06 @ 11:25 pm
Waar vind ik de specificaties van de Mapper? Is het mogelijk met de DAC-2 net zoals bij de PCDJ om door de directorys en tracklijst te scrollen? Werkt de knop dan voor de waitlist? enz...
 

Posted Wed 17 May 06 @ 8:24 pm
Hallo, heeft iemand die mapper al gebruikt? Wat zijn de mogelijkheden?
 

Posted Tue 23 May 06 @ 10:39 pm
 

Posted Wed 24 May 06 @ 7:49 pm


(Old topics and forums are automatically closed)