Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecoded CD/Vinyls

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste mensen ik zou graag tcv willen gebruiken, en nu ben ik dus aan het testen met de te downloade cd's hier op de site.

de situatie: ik kijg 100% kwaliteit, op de line-in van de 2 hercules muse usb geluidskaarten die ik heb. Op mijn on-board waar alleen een microfoon ingang op zit werkte het niet. Ik gebruik asio4all erbij.

probleem: ik krijg het geluid van het timecode bestand op de uitgangen van de geluidskaarten! hoe valt dit te fixen zodat ik met een gerust hart de vinyls kan aanschaffen?
 

Posted Wed 10 May 06 @ 9:18 am
Je dient de ingangen van je geluidskaart te "mute" n. Dan is het timecode signaal weg.
Ewout
ps, wat je zegt is wel vreemd, want de demo versie ondersteund maar 1 time code input...
 

Posted Wed 10 May 06 @ 11:21 pm
"ps, wat je zegt is wel vreemd, want de demo versie ondersteund maar 1 time code input..."

ik weet t heet hangijzer hier. Heb geld overgemaakt naar mn paypall, moet er volgende week opstaan en dan EINDELIJK kan ik eigen versie van VDJ aanschaffen :) Ik heb nu alles getest en dit is perfect programma voor mij. kan er goed mee uit de voeten, dus waarom niet betalen? Word ik alleen maar beter van!

Die versie die hier als internet offer staat... welke versie is dat? ik bedoel is het home edition?

 

Posted Thu 11 May 06 @ 7:11 am
Ik ben nu van het piepende geluid af, maar ik hoor verder nog niets :) ik heb 2 discmans erop aangesloten en ik krijg gelukkig bij allebei weer 100%

welke instellingen moet ik doen zodat ik geluid krijg?
 

Posted Thu 11 May 06 @ 9:49 am
PeterYwe,
als je 100% time code signaal hebt, sluit je het config menu af. Je stopt de cd speler. je laadt een track in een van de decks. Als je nu je cd speler weer start, zal de mp3 die je in de VDJ track hebt geladen gaan spelen en heb je dus geluid...
Ewout
 

Posted Thu 11 May 06 @ 9:32 pm


(Old topics and forums are automatically closed)